دانلود سریال کشف جادوگران  A Discovery of Witches  فصل سوم

دانلود سریال کشف جادوگران A Discovery of Witches فصل سوم (2018–2022)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: رده سنی:

اکتشافی درباره‌ جادوگران ، یک سریال فانتزی و ماجرایی می‎باشد که توسط خوان کارلوس مدینا ساخته شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است ، یک تاریخ‎دان ماجراجو به دست‌نوشته‌ای اسرارآمیز و قدیمی دسترسی پیدا می‌کند و می‌داند که باید اسرار آن را بگشاید. به او از طرف متیو کلیرمونت فردی مرموز پیشنهاد کمک می‌شود ، اما متیو دارای رازی تاریکی می‎باشد که…

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال کشف جادوگران ،اکتشاف جادوگران (A Discovery of Witches) سریالی انگلیسی درام، فانتزی و عاشقانه، محصول مشترک شرکت‌های بد ولف و اسکای پروداکشن است که پخش آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شده و تا کنون سه فصل از این سریال منتشر شده است؛ سریال کشف جادوگران بر اساس سه‌گانه مشهوری به‌نام تمام ارواح نوشته دبورا هارکنس ساخته شده و نام آن از کتاب اول گرفته شده‌ است.این مجموعه از سوی بینندگان و منتقدین مورد تقدیر قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده‌است و افتخارات متعددی بدست آورده که از میان آنها می توان به نامزدی دریافت یک جایزه سترن و دو جایزه بفتا اشاره کرد

بررسی ویژه  10/10

طلسم کننده…

سریال اکتشاف جادوگران جذابتر، ترسناکتر و شیکتر از فیلم های Twilight است. از مناظر دیدنی بریتانیا و ایتالیا خیلی خوب استفاده می شود، و همچنین سریال از گروه بازیگران فوق العاده ای بهره می برد.

در همین حین که تهدیدات به دایانا نزدیکتر می شوند، قدرت های او هم رشد می کند، اما در عین حال به کابوس ها و مشکلات او افزوده می شود، که جذابیت و تعلیق خاصی به سریال اضافه می کند.

جهان و شخصیت‌های این سریال هوشمندانه و قابل‌فهم ترسیم شده‌اند. قسمت‌های ابتدایی کلیشه‌های فانتزی را با ظرافت و زیبایی ارائه می‌کنند.

آن‌ها بعد از هر کشف علمی مشترکا هیجان‌زده می‌شوند و باعث می‌شوند تا ما بر روند این داستان سرمایه‌گذاری کنیم.حتی اگر داستان و جزئیات آن بی‌معنی به نظر برسند! این سریال حتما برای شما جذاب خواهد بود. تماشای آن را A Discovery of Witches  از دست ندهید.

 

  • جوایز: 2 برد
  • زبان: انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟