دانلود انیمیشن قلب آتشین Fireheart 2022

دانلود انیمیشن قلب آتشین Fireheart 2022 (2022)

مدت زمان: 92 دقیقه کشور: ، رده سنی:

انیمیشن قلب آتشین (Fireheart) درباره دختری به نام جورجیا نولان است که آرزو دارد اولین زن آتش نشان جهان باشد و این در زمانی است که زنان اجازه ندارند که آتش‌نشان شوند. هنگامی که یک آتش افروز مرموز اقدام به آتش زدن شهر برادوی می‌کند، آتش نشانان نیویورک ناپدید می‌شوند. در همین حین، شهردار نیویورک، پدر جورجیا، از بازنشستگی فراخوانده می شود تا تحقیقات در مورد ناپدید شدن‌ها را پیگیری کند. جورجیا که از کمک به پدرش و نجات شهرش ناامید شده است، خود را به عنوان مرد جوانی به نام “جو” در می آورد و به گروه کوچکی از آتش نشانان می پیوندد و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
انیمیشن قلب آتشین Fireheart2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

کارتون سینمایی قلب آتشین یا آتش دل (Fireheart) که با عنوان Corazón de fuego نیز شناخته می‌شود، انیمیشنی ماجراجویی، کمدی و خانوادگی محصول مشترک کشورهای فرانسه و کانادا به کارگردانی تئودور تای و لورن زیتون است که دوم فوریه سال 2022 از سرویس استریم هولو Hulu منتشر شد؛ در این انیمیشن قلب آتشین که توسط کمپانی SND Groupe M6 و Caramel Filmو eOne Films تهیه شده است، هنرمندانی چون آلیس پول، ونسان کسل، والری لمرسیر، کلادیا تاگبو، الی سیمون، امانوئل کورتیل امانوئل گاریجو، الکساندر انگوین، لوئیس شارپونتیه، کنت برانا، اولیویا کوک، کوین دنیس، داون فورد، رایان دبلیو؛ گارسیا، لوری هولدن، مارا جونو، وایلکس لای و هنرمند خردسال مایا میسالیویچ به صداپیشگی به جای شخصیت های انیمیشن پرداخته اند.

بررسی ویژه 5/10

این یک شروع وحشتناک فیلم برای سال 2022 است.برای آتش نشان بودن غیرواقعی است. خیلی بد. و یک TWIST VILLIAN وجود دارد و برای این فیلم کار نمی کند، زیرا پیشینه ای در مورد آنها وجود ندارد. جورجیا نولان شانزده ساله آرزو دارد اولین زن آتش نشان جهان باشد. شهردار نیویورک، پدر جورجیا، شان را از بازنشستگی فرا می خواند تا تحقیقات مربوط به ناپدید شدن ها را هدایت کند. جورجیا که از کمک به پدرش و نجات شهرش ناامید است، خود را به عنوان مرد جوانی به نام “جو” در می آورد و به گروه کوچکی از آتش نشانان نامناسب می پیوندد که تلاش می کنند آتش افروز را متوقف کنند.

 

  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Laurent Zeitoun, Jennica Harper, Lisa Hunter

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟