دانلود فیلم ملعون The Accursed 2022

دانلود فیلم ملعون The Accursed 2022 (2022)

مدت زمان: 94 دقیقه کشور: رده سنی:

آلما یکی از دوستان خانوادگی الی، از او می‌خواهد تا چند روزی را از یک زن مسن که در یک کلبه دور افتاده در جنگل زندگی می‌کند، مراقبت کند. الی که این کار را فرصتی مناسب برای فرار از زندگی شهری می‌داند به سرعت پیشنهاد آلما را قبول می‌کند. اما الی به زودی متوجه می‌شود همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست و او توسط حضوری شیطانی که در درون این زن مسن پنهان شده، فریب خورده است و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی ملعون یا نفرین شده (The Accursed 2022) یک فیلم ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کوین لوئیس (Kevin Lewis) است که توسط دو کمپانی Blood Red Films و Storyoscopic Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه  فیلم نفرین شده (The Accursed 2022)را نیز راب کندی به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون مینا سوواری، مگ فاستر، الکسیس نپ، سارا دومونت، سارا گری، تروی جیمز، شرمن آگوستوس، آوا مک آووی، کایلانی نپ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم ملعون اولین بار در تاریخ 14 اکتبر سال 2022 میلادی توسط کمپانی Screen Media Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس توسط Evolution Pictures در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

بررسی ویژه 5/10

لحظات خود را دارد اما در کل به نوعی خسته کننده است…

به طور کلی، The Cursed 2022 (نباید با هیچ یک از فیلم های نفرین شده دیگر در آنجا اشتباه گرفته شود) بسیار ضعیف بود. بازی گاهی اوقات کمی چوبی است، اما وحشتناک نیست. این یک فیلم ترسناک نسبتا ساده و قابل پیش بینی است. من به این فیلم جذب شدم زیرا الکسیس کنپ را در آن دارد. الکسیس بهترین بازیگر جهان نیست، اما او ناز است، و من خوشحالم که او تلاش می کند تا در مورد این موضوع پی ببرد. متأسفانه این فیلم به او کار زیادی نمی دهد. آنها واقعاً از الکسیس کم استفاده کردند، زیرا او با وجود اینکه بهترین بازیگر فیلم است، تنها در چند صحنه حضور دارد.

فیلمنامه واقعا کار زیادی به سارا دومونت نمی دهد. در واقع، هر سه نقش اول زن زیبا هستند، اما این واقعیت را که فیلم کمی بی مزه است تغییر نمی دهد. چند جاپ اسکر اینجا و آنجا وجود دارد، اما در بیشتر موارد، همه چیزهایی است که در دیگر فیلم‌های ترسناک بهتر دیده‌اید، به استثنای یک استثنا که من این کار را نمی‌کنم. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که ناخوشایند بود. به طور کلی، فیلم بدی نبود.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Rob Kennedy

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟