فیلم سینمایی خون 2022 Blood

فیلم سینمایی خون 2022 Blood (2022)

مدت زمان: 108 دقیقه کشور: رده سنی:

جس، مادر و پرستار جدا شده، با دختر و پسر کوچکش اوون به خانه مزرعه قدیمی خود نقل مکان می کند. مدت کوتاهی پس از استقرار، اوون توسط سگ گاز گرفته می شود و در نتیجه یک عفونت مرموز ناشی از گاز گرفتگی ایجاد می شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
5.4 /10
55
50%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی چسبیده
0
0

فیلم سینمایی خون (Blood)

خون محصول سال 2022 به کارگردانی برد اندرسون (Brad Anderson) است.

این فیلم در ژانر های ترسناک، هیجان انگیز، رازآلود و درام منتشر و محصول کشور آمریکا است.

خون توسط دو کمپانی‌ H2L Media Group و Hercules Film Fund تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را ویل هانلی نوشته است.

بازیگرانی مثل همچون میشل موناهن، فردریک آلن، اونالی ایمز، اریک آتاوال، رودریگو بیلفوس، دانیکا فردریک، جنیفر رز گارسیا، بان لسیج و غیره در آن ایفای نقش کرده اند.

برد اندرسون کارگردانی اهل ایالات متحده آمریکا است. برد اندرسون عمدتا فیلم‌های ترسناک، مهیج و کارهای تلویزیونی می‌سازد. و بیشتر برای کارگردانی فیلم ماشین کار با بازی کریستین بیل و تماس با بازی هلی بری معروف است.

فیلم خون اولین بار در تاریخ 5 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Deauville Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد.

و سپس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 27 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Vertical Entertainment در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد.

فیلم خون بعد از اکران با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین روبرو شد.

فیلم خون پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Gérardmer Film Festival موفق شد. نامزد دریافت جایزه Grand Prize برای بهترین فیلم به کارگردانی برد اندرسون شود.

 

  • بررسی ویژه منتقدین: 10/10

 

یکی از فیلم های نادر ترسناک خوب

این بهتر از چیزی بود که فکر می کردم.
بازیگری عالی بود من دوست داشتم که شخصیت‌ها آن‌طور که انتظار دارید رفتار کنند. و مانند احمق‌های معمولی فیلم ترسناک شما نباشند.
این خواهر بزرگتر به قدری شبیه دختر نوجوانم و پسر مانند پسر 11 ساله من رفتار می کند که احساس می کردم واقعاً می توانم با نحوه انجام کارهای مادر ارتباط برقرار کنم.
خیلی آهسته بود اما احساس کردم که به داستان اضافه شد. خیلی خوب انجام شد. وقتی آن را شروع می‌کنید، منتظر ترس واقعی نباشید، این واقعاً اینطور نیست.
شما همه احساسات را به جز ترس احساس می کنید. من احتمالاً دوباره آن را با نوجوانم تماشا خواهم کرد، اما غیر از آن چیزی نیست که من بارها و بارها تماشاش کنم.
مناسب جمع خانواده
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Will Honley

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟