دانلود فیلم پوکر فیس Poker Face 2022  زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود فیلم پوکر فیس Poker Face 2022 زیرنویس چسبیده فارسی (2022)

مدت زمان: 95 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم پوکر فیس Poker Face 2022 در مورد یک میلیاردر به نام جیک فولی (با بازی راسل کرو) است که یک بازی پرمخاطره را برای دوستان قدیمی خود ترتیب می‌دهد تا به آن‌ها فرصتی دهد تا پول بسیار زیادی را به دست آورند. اما با گذشت زمان و با فاش شدن رازهای پنهان، همه چیز کاملا تغییر کرده و نقشه انتقام‌جویانه‌ جیک آشکار می‌شود تا اینکه ...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی پوکر فیس (Poker Face) یک فیلم جنایی، اکشن، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی راسل کرو (Russell Crowe) است که توسط سه کمپانی‌ Rebellion Studios و Alceon Entertainment Partners و Arclight Films تولید و منتشر شد.

فیلمنامه فیلم (Poker Face) را نیز استفن ام کوتس و راسل کرو به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون راسل کرو، السا پاتاکی، لیام همسورث، ژاکلین مک کنزی، مت نبل، لین گیلمارتین، دنیل مک فرسون جک تامپسون، مولی گریس، بندیکت هاردی، استیو باستونی، دن ماتئوچی، رابرت فیتزجرالد دیگز (رزا) و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم پوکر فیس اولین بار در تاریخ 16 اکتبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Rome Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد سپس در 16 نوامبر توسط کمپانی Screen Media Films در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد؛ این فیلم در نهایت توسط کمپانی‌ Screen Media در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

بررسی ویژه 6/10

عالی نیست ولی بد هم نیست …

راسل کرو نقش یک میلیاردر را بازی می کند که باید با مرگ و میر خود مقابله کند، بنابراین او این کار را به شیوه ای بسیار میلیاردر انجام می دهد. تنها مشکل این است که نقشه های او توسط دزدان آثار هنری قطع می شود…

مشکل واقعی پوکر فیس این است که می خواهد چیزهای زیادی داشته باشد و در هیچ یک از آنها به روش خاصی موفق نمی شود. این یک درام در مورد زندگی و مرگ و میر نیست، هر چند کمی است. این خیلی هیجان انگیز نیست، اگرچه جنایت و خیانت وجود دارد. عمل؟ آن را فراموش کنید (اگرچه سعی می کند با ماشین های سریع و چند اسلحه آن را اذیت کند).

احتمالاً از تماشای آن احساس بدی نخواهید کرد، اما در مورد آن به افراد زیادی هم نخواهید گفت…

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Stephen M. Coates, Russell Crowe

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟