دانلود فیلم مرد حادثه آفرین: تعطیلات هیتمن Accident Man: Hitman’s Holiday 2022

دانلود فیلم مرد حادثه آفرین: تعطیلات هیتمن Accident Man: Hitman’s Holiday 2022 (2022)

مدت زمان: 96 دقیقه کشور: رده سنی:

در فیلم مرد حادثه آفرین: تعطیلات هیتمن Accident Man: Hitman’s Holiday 2022 می‌بینید مایک فالون با نام مستعار مرد حادثه آفرین، بازگشته تا این‌بار بزرگ‌ترین قاتلان جهان را شکست داده و از پسر ناسپاس یک رئیس مافیا محافظت کند. او باید جان دوستش را نجات داده و رابطه‌ خود را با پدرش نیز ترمیم کند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم مرد حادثه آفرین: تعطیلات هیتمن Accident Man: Hitman’s Holiday 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی مرد حادثه آفرین: تعطیلات هیتمن (Accident Man: Hitman’s Holiday) با عنوان اصلی مرد حادثه آفرین ۲ (Accident Man 2) یک فیلم اکشن، کمدی و جنایی محصول سال 2022 کشور انگلستان به کارگردانی مشترک جورج کربی و هری کربی (George Kirby و Harry Kirby) است که توسط سه کمپانی Wonder Street و LINK Entertainment و Six Demon Films تولید و منتشر شد

فیلمنامه فیلم (Accident Man 2) را نیز اسکات ادکینز و استو اسمال به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون اسکات ادکینز، ری استیونسون، سارا چنگ، جورج فوراکرس، فلامینیا چینکوئه، بیو فاولر، آندریاس نگوین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم مرد حادثه آفرین: تعطیلات هیتمن  اولین بار در تاریخ 14 اکتبر سال 2022 میلادی توسط کمپانی Samuel Goldwyn Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس توسط Destination Films در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

این فیلم پس از اکران برای بازی جذاب اسکات ادکینز، فیلمنامه، داستان طنز، سکانس‎های اکشن، جلوه‌های ویژه و همچنین کارگردانی تحسین شد.

بررسی ویژه 8/10

یکی از بهترین ها…

من اولین مورد را دیدم، و یک “طرح یک طرفه” را رقم زدم.تازه دومی رو دیدم بازی خیلی عالی لوتسا اقدام عالی طنز لوتسا. شخصیت ها خیلی خودشان را جدی نمی گرفتند.

چند پیچ و خم خوب در آنجا وجود دارد. اگر به جزئیات دقت کنید، می توانید پایان کار را ببینید. به طرز شگفت انگیزی پیوند خوبی با همه چیز بود. برخلاف فیلم های بسیار کمی، من هر چند وقت یک بار برای تماشای برخی صحنه ها به این فیلم برمی گردم.

 

  • زبان: انگلسی
  • نویسنده: Scott Adkins،Stu Small

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟