سریال هشدار:واحد گمشدگان Alert: Missing Persons Unit 2023

سریال هشدار:واحد گمشدگان Alert: Missing Persons Unit 2023 (2023–)

قسمت آخر اضافه شد
مدت زمان: 45 دقیقه کشور: رده سنی:

نیکی پارکر را پس از پیوستن به واحد گمشده لس‌آنجلس دنبال می‌کند تا در همان زمانی که او به دنبال پسر گمشده‌اش می‌گردد، به دیگران کمک کند عزیزان خود را پیدا کنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0
※※دانلود و تماشای آنلاین از رسانه یونیک موویز※※
سریال هشدار: واحد گمشدگان (Alert: Missing Persons Unit) با عنوان اصلی هشدار (Alert) یک مجموعه جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مایکل آفر (Michael Offer) است. فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Whale و Foxxhole Productions و Fox Entertainment تولید و منتشر شد. سریال هشدار: واحد گمشدگان پس از پخش برای فیلمنامه، داستان جنایی، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب اسکات کان و دانیا رامیرز، طراحی صحنه، جلوه‌های ویژه، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین سکانس‌های مهیج تحسین و ستایش شد.
بررسی ویژه 8/10
به اندازه کافی سرگرم کننده است که نقص ها را نادیده بگیرد و به تماشا کردن ادامه دهد. سگ کوتاه 13 ژانویه 2023 این حول واحد یک فرد گم شده می چرخد و درام پلیسی معمولی شما نیست. بدون سیاست. سریع و پر انرژی. بدون فضای مرده فقط بعد از 1 قسمت اینو گفتن و امیدوارم همینطور بمونه. چندین مورد مختلف وجود دارد که در این قسمت حل می شود. اگر به دنبال رئالیسم سنگدل هستید، این آن نیست. اما برای من، آنقدر یک ساعت راضی کننده است که به راحتی می توان از قسمت های کمتر واقع گرایانه چشم پوشی کرد. واقعا مشتاقانه منتظر مطالب بیشتری هستیم! بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آیا آنها می توانند این سرعت را حفظ کنند یا خیر. یا اگر بیشتر انرژی خود را صرف قلاب کردن افراد به خلبان کنند. اسکات نیز با تمام احترام، بازیگر فوق‌العاده‌ای است، اما شخصیت دوون او باید از محیط Five-O دور شود زیرا در نهایت به نظر نامناسب می‌رسد. مناسب جمع خانواده
  • زبان: انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟