دانلود انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌ سی DC League of Super-Pets

دانلود انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌ سی DC League of Super-Pets (2022)

مدت زمان: ۱۰۵ دقیقه کشور: رده سنی:

کریپتو سوپر-سگ و سوپرمن بهترین دوستان جدایی ناپذیری هستند که ابرقدرت های مشابهی را به اشتراک می گذارند و در کنار یکدیگر در متروپلیس با جنایت مبارزه می کنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.5 /10
56%
73%
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌ سی2022
دوبله فارسی
انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌ سی2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌ سی (DC League of Super-Pets 2022) محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی جرید استرن و سم لیواین و نویسندگی جان ویتینگتون و جرید استرن داستان انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌ سی در ژانر اکشن و ماجراجویی می باشدهمیشه انیمیشن های دی سی کامیکس برای بیننده جذابیت خاص خود را دارد اینبار گروه انیمیشن وارنر سراغ یک داستان جذاب به نام ابر حیوانات لیگ دی سی رفته است که داستان حیوانات این لیگ را از زبان آنها بیان می کند.

 

بررسی ویژه 7/10

خیلی سرگرم کننده است!

DC League of Super-Pets (2022) سوپر سگ کریپتو و دوستان جدیدش را دنبال می کند که قصد دارند لیگ عدالت را از شر یک شرور جدید نجات دهند. با دیدن این فیلم خیلی خوش گذشت، شاید عالی نبود اما تماشای سرگرم کننده و آسانی بود!

شخصیت ها سرگرم کننده بودند، با ایرادات هضم آسان و بسیاری از ویژگی های دوست داشتنی. مرتون ناتاشا لیون برجسته بود!

طنز در این فیلم چیزی بود که من انتظار نداشتم دوستش داشته باشم، اما در نهایت واقعا لذت بردم! انیمیشن خوبی بود و سبک خاص خود را داشت، با این حال متأسفانه من واقعاً آنقدرها آن را دوست نداشتم. شرور اصلی، لولو خوکچه هندی، اصلا شبیه خوکچه هندی نبود و تا حدودی گیج کننده بود. این شامل طیف گسترده ای از ژانرها نیز بود، اما همه اینها کار می کرد!

در نهایت، طرح بسیار سطحی بود، اما این چیز بدی نبود، و سرعت آن نسبتاً ثابت و سریع بود. ریتم تند تصمیم خوبی بود زیرا به مخاطب اجازه نمی‌دهد خسته شود.

 

  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Jared Stern, John Whittington

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟