فیلم هری پاتر و محفل ققنوس Harry Potter and the Order of the Phoenix

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007)

مدت زمان: 138 دقیقه کشور: ، رده سنی:

در حالی که هشدار آنها در مورد بازگشت لرد ولدمورت مورد تمسخر قرار می گیرد، هری و دامبلدور مورد هدف مقامات جادوگر قرار می گیرند زیرا یک بوروکرات مستبد به آرامی قدرت را در هاگوارتز به دست می گیرد.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
7.5 /10
71
78%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
1
0

※※دانلود و تماشای آنلاین از رسانه یونیک موویز※※

فیلم هری پاتر و محفل ققنوسHarry Potter and the Order of the Phoenix) فیلمی فانتزی محصول سال ۲۰۰۷ بریتانیا و به کارگردانی دیوید یتس و نویسندگی مایکل گولدن‌برگ است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ جی.کی. رولینگ ساخته شده‌است. این پنجمین قسمت در مجموعه فیلم‌های هری پاتر محسوب می‌شد که دنبالهٔ هری پاتر و جام آتش و پیش از هری پاتر و شاهزاده دورگه است و کار تهیه‌کنندگی آن را دیوید هیمن و دیوید بارون بر عهده داشتند. محفل ققنوس با فروشی معادل ۹۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان عنوان دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۰۷ پس از دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان لقب گرفت.

بررسی ویژه 9/10

یکی دیگر از نمایش های سرگرم کننده و عالی از جادوگری
ژوئن 2021
و خطر بزرگ همچنان بر هری پاتر دامن می زند. این بار مدرسه توسط وزارت جادو مورد غارت قرار گرفت و دانش آموزان اجازه انجام شعبده بازی را نداشتند.

می‌دانستم که بعد از چهارمین، این مجموعه فیلم جذاب‌تر و سرمایه‌گذارتر خواهد شد. و حق با من بود اکنون، هری پاتر در معرض خطر عمیق تری قرار گرفت زیرا ذهنیت او با ادامه فیلم شروع به زوال کرد.

طرح غارت مدرسه خیلی خوب بود. این باعث شد که من بخواهم هری پاتر و تیمش موفق شوند و دانشکده ها را پایین بیاورند. مهمتر از همه، من قدردانی کردم که هری می‌توانست بیشتر با سایر دانش‌آموزان ارتباط برقرار کند، نه فقط با سه نفر. آنها از جادوی بسیار بیشتری استفاده کردند که دیدن آن همیشه سرگرم کننده بود.

بهترین قسمت فیلم نزدیک به پایان بود، اولین باری بود که شاهد نبرد کامل بین جادوگران بودیم. جو شدید بود و من از آن لذت بردم.

به طور کلی، یک نمایش کاملاً سرگرم کننده دیگر از جادوگری. امیدوارم که همچنان بهتر شود.

  • جوایز: نامزد 2 جایزه بفتا 17 و در مجموع 47 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، لاتین
  • نویسنده: Michael Goldenberg, J.K. Rowling

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟