کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال آکولیت The Acolyte 2024

دانلود سریال آکولیت The Acolyte 2024 (2024–)

قسمت 8 (پایانی) اضافه شد..
مدت زمان: 35 دقیقه کشور: رده سنی:

مجموعه‌ای از جنگ ستارگان که بینندگان را به کهکشانی از اسرار پنهان و قدرت‌های نوظهور تاریک در روزهای پایانی دوران جمهوری بالا می برد.⚡فصل اول : 8 قسمت ⚡آپدیت : تا قسمت پایانی اضافه شد.🩸با هنرمندی Lee Jung-jae

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود سریال آکولیت

The Acolyte 2024

اَکِلایت یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که به‌دست لزلی هدلند برای سرویس استریمینگ دیزنی پلاس ساخته شده است. این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان به‌شمار می‌رود و پیش از رخدادهای فیلم‌های اصلی جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد. داستان آن به یک جدای می‌پردازد که در حال رسیدگی به مجموعه‌ای از جرائم است.

بازیگران اصلی:Amandla Stenberg-Dafne Keen-Jodie Turner-Smith-Lee Jung-jae-Leah Brady

خلاصه داستان

تحقیق در مورد یک جنایت تکان دهنده یک استاد محترم جدی را در برابر یک جنگجوی خطرناک از گذشته خود قرار می دهد. همانطور که سرنخ های بیشتری پیدا می شود، آنها به مسیری تاریک سفر می کنند که در آن نیروهای شوم نشان می دهند که همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست

بررسی منتقدین

  • اول از همه، بازی خیلی خوب است، متأسفانه کری آن ماس زیاد در آن حضور ندارد، اما لی جونگ جائه و دافنه کین واقعاً در سریال خوب هستند، خوشحالم که این نقش ها را دریافت کردند.
  • برداشتی تازه از یک دوره کاملاً جدید از جنگ ستارگان، اجازه ندهید ترول ها/متنفران شما را دلسرد کنند. این همان چیزی است که ما می خواستیم، یک دوره جدید.صحنه های هنر رزمی / مبارزه شگفت انگیز است. عنوان Acolyte … او کمی منقبض است.طراحی جدید جدی واقعاً خوب است.
  • این اولین تلاش زنده اکشن در دوره دیزنی است که از دوران اسکای واکر حذف شده است و تماشای داستانی از جنگ ستارگان که نیازی به لحظه ای «من او را به خاطر می آورم» برای ادامه داستان، طراوت بخش است.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Leslye Headland

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟