دانلود سریال رستگاری 2022 Redemption

دانلود سریال رستگاری 2022 Redemption (2022–)

مدت زمان: 58دقیقه کشور: ، رده سنی:

رویکرد بیهوده دی کولت کانینگهام به پلیس، احترام همکاران پلیس مرسی ساید را برای او به ارمغان آورده است. به نظر می رسد که او ناتوان به نظر می رسد، تا اینکه پس از دیسک شدن جسد یک زن جوان، از Garda در دوبلین با او تماس گرفت...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنوی چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

سریال رستگاری با نام اصلی “Redemption” یک سریال جنایی , درام و معمایی محصول کشور انگلستان و ایرلند میباشد که سازنده آن شین کوک است . فصل اول آن در سال 2022 ساخته و در 26 مرداد 1401 پخش شد. در این سریال بازیگرانی مثل پائولا مالکومسان , ابی فیتز , ایوان اوکانور , مو دانفورد , تادیا گراهام , کیث مک ‌ارلین , شیوون مکسوینی , اسکات گراهام , شان هیوز و … ایفای نقش نموده اند.

بررسی ویژه 9/10

سریال رستگاری درام جامد بدون هیستریونیک
ژوئیه 2022
Redemption یک درام محکم و بدون خشونت گرافیکی معمول و داستان‌های تاریخی است که بیشتر نمایش‌های جنایی مدرن به آن شهرت دارند. هیچ تعقیب و گریز دیوانه‌کننده‌ای با ماشین، صحنه‌های مبارزه طولانی، یا شلیک سلاح‌ها با ژورنال‌های به ظاهر بی‌ته و پر از گلوله وجود نداشت!

حدس می‌زنم این سریال بودجه محدودی داشت، که ممکن است به خاطر فضای ایرلندی باشد که احتمالاً هزینه‌های آن ارزان‌تر از فیلمبرداری مثلاً در لندن است. بدون صحنه‌های اکشن فراگیر که از این نوع نمایش‌ها انتظار می‌رفت، نویسندگان مجبور بودند به فیلم‌نامه فشرده، بازی‌های خوب و مکان‌هایی به دور از نقاط عطف قابل تشخیص تکیه کنند.

من واقعا از این سریال لذت بردم.  چند نقد بسیار منفی دیدم و موافق نیستم.  پائولا مالکومسون را به عنوان یک بازیگر دوست دارم و فکر می کردم که او در نقش اصلی عالی بود.

این سریالی است که یک خانواده می تواند آن را تماشا کند، زیرا پر از الفاظ مبتذل، خشونت غیرضروری نیست و شامل مسائل واقعی خانوادگی است. من اسپویلر را در این بررسی لحاظ نمی‌کنم، اما برای بازیگران، خطوط داستانی و ارزش سرگرمی به آن 10 امتیاز کامل می‌دهم. از دست نده!

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Sean Cook

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟