کاربران عزیز لطفا از طریق این لینک ثبت نام کنید.لینک های دانلود فعال هستند
سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us 2023

سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us 2023 (2023)

تا قسمت 9 اضافه شد
مدت زمان: 50دقیقه کشور: ، رده سنی:

در سال 2003 میلادی ویروسی در جهان شیوع پیدا می‌کند که افراد مبتلا را به موجودات خونخواری تبدیل می‌کند که اختیار کارهایشان را ندارند و ناخودآگاه به افراد سالم حمله‌ور می‌شوند. بیست سال از شیوع ویروس می‌گذرد و در سال 2023 دیگر تمدنی وجود ندارد و چیزی حدود شصت درصد از مردم جهان یا مفقودالاثر شده‌اند یا به ویروس مبتلا شده‌اند. حال گروهی به نام فایرفلایز به رهبری شخصی به نام مارلین تشکیل شده‌است که آن‌ها معتقدند برای مقابله با این ویروس راهی وجود دارد و هدف از تشکیل این گروه پیدا کردن راه مقابله و بازگشت دوباره به زندگی معمولی است. دختری چهارده ساله به نام الی یکبار در معرض این ویروس قرار گرفته اما به این ویروس مبتلا نشده و وقتی مارلین متوجه وجود الی و اتفاقی که براش پیش آمده می‌شود، معتقد می‌شود که الی راه حل مقابله با این ویروس است

رضایت کاربران
100% (5 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس فارسی چسبیده-وقتی که در تاریکی گم شده‌ای
زبان اصلی زیرنویس فارسی چسبیده-مبتلا
زبان اصلی زیرنویس فارسی چسبیده-Long,long time
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0
※※دانلود و تماشای آنلاین از رسانه یونیک موویز※※
سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us 2023 ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، درام و به کارگردانی و نویسندگی نیل دروکمان ، کریگ مازین می باشد. در فصل اول سریال آخرین ما 2023 بازیگرانی مانند پدرو پاسکال ، مرل داندریج ، گابریل لونا ، بلا رمزی ، نیکو پارکر و… به هنرنمایی پرداخته اند.

بررسی ویژه 9/10

  • قسمت اول The Last of us 2023 عالی بود. ژانویه 2023 در ابتدا می‌گویم که من هرگز بازی‌ها را بازی نکرده‌ام، نمی‌دانم چقدر با منبع درست است.
  • اپیزود اول بسیار تاثیرگذار بود، آنها گفتند اینجا خود را نگه دارید و از نظر احساسی خیلی زود درگیر هستید.
  • پیش درآمد آموزنده بود اما کم بیان، افتتاحیه درخشان و به خوبی هر چیزی که در یک فیلم می بینید بود.
  • اپیزود با شروع یک ماجراجویی به پایان می رسد… امیدوارم این کیفیت در سرتاسر نمایش باقی بماند، بنابراین ماجراجویی به خوبی افتتاحیه باشد (عملی سخت برای دنبال کردن).
  • من تا اینجا از شخصیت ها لذت بردم، همه دوست داشتنی نیستند، اما پدرو پاسکال نقش اول ما آشنا و قابل اعتماد است و کارش را خوب انجام می دهد. بلا رمزی از شهرت بازی تاج و تخت نقش اصلی زن را بازی می کند، من واقعاً از او در بازی تاج و تخت متنفر بودم، بازی او در اینجا کمی بهتر است، بنابراین امیدوارم در پایان از او متنفر نباشم. تا الان کارش خوب بوده.
مناسب جمع خانواده بوده♨️  
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Neil Druckmann, Craig Mazin

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟