کاربران عزیز لطفا از طریق این لینک ثبت نام کنید.لینک های دانلود فعال هستند
دانلود سریال بازی مرکب Squid Game

دانلود سریال بازی مرکب Squid Game (2021)

مدت زمان: ۶۰ دقیقه کشور: رده سنی:

سریال بازی مرکب (Squid Game) از این قرار است که صدها بازیکن که مشکلات مالی دارند، دعوتی عجیب برای رقابت در بازی های کودکانه را می پذیرند؛ رقابتی که جایزه وسوسه کننده 40 میلیون دلاری دارد...

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

0
0

دانلود سریال بازی مرکب Squid Game

سریال بازی مرکب دوبله فارسیبازی مرکب (کره ای: 오징어 게임؛ RR: Ojing-eo Geim) یک مجموعه تلویزیونی درام بقا کره جنوبی است که توسط هوانگ دونگ هیوک برای نتفلیکس ساخته شده است. بازیگران بازی مرکب شامل لی جونگ جائه، پارک هه سو، وی ها جون، هویون جونگ، او یئونگ سو، هیو سونگ تائه هستند.

این مجموعه حول یک مسابقه می‌چرخد!

در سریال بازی مرکب 456 بازیکن، که همگی در سختی‌های مالی عمیقی به سر می‌برند. آنها جان خود را برای انجام یک سری بازی‌های مرگبار کودکان به خطر می‌اندازند تا شانس برنده شدن 45.6 میلیارد پوند داشته باشند. 29 میلیون تا از پخش جایزه. عنوان این سریال از یک بازی کودکان کره ای با نام مشابه بوجود امده است. هوانگ این ایده را بر اساس مبارزات اقتصادی خود در اوایل زندگی و همچنین اختلاف طبقاتی در کره جنوبی و سرمایه داری در نظر گرفته اگرچه او ابتدا آن را در سال 2009 نوشته بود، اما نتوانست یک شرکت تولیدی برای تامین مالی این ایده پیدا کند تا اینکه نتفلیکس در حدود سال 2019 به عنوان بخشی از تلاش آنها برای گسترش برنامه های برنامه نویسی خارجی خود علاقه مند شد.

بازی Squid در 17 سپتامبر 2021 در سراسر جهان منتشر شد

بازی مرکب پربیننده ترین سریال نتفلیکس است. سریال Squid Game پربیننده ترین برنامه در 94 کشور تبدیل شد. در نتفلیکس بیش از 142 میلیون خانواده عضو را به خود جذب کرده است. 1.65 میلیارد ساعت بیننده را در چهار هفته اول شروع به کار کرده است. این مجموعه همچنین جوایز متعددی دریافت کرده است، از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد – سریال، مینی سریال یا فیلم تلویزیونی برای O Yeong-su و جایزه انجمن بازیگران نمایشگر برای اجرای برجسته توسط یک بازیگر مرد در سریال درام و اجرای برجسته توسط یک بازیگر زن در یک سریال درام برای لی جونگ جائه و هویون جونگ، به ترتیب، که هر سه به عنوان اولین بازیگران کره ای که در آن دسته ها برنده شدند، تاریخ ساز شدند. در ژوئن 2022، این سریال برای فصل دوم تمدید شد، که قرار است تا اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 پخش شود. نتفلیکس همچنین در حال توسعه یک برنامه رقابتی واقعیت بر اساس بازی Squid است که در آن 456 بازیکن برای یک جایزه نقدی بزرگ با هم رقابت می کنند.  
  • بررسی ویژه 9/10
  • بهترین توصیف؟ به طرز ناراحت کننده ای نابغه!
  • منظورم این است که برخی از عناصر The Game و Hunger Games وجود دارد.
  • اما این بزرگ‌تر، فاجعه‌بارتر به شیوه‌ای متفاوت، هوشمندانه‌تر، جنبه‌های روان‌شناختی بازی می‌کند.
  • با لمس نزدیکی بین برخی شرکت‌کنندگان. به شدت جذاب و کاملا دیوانه کننده است.
  • در جامعه امروزی اتفاق می‌افتد که شرکت‌کنندگان در آن افرادی هستند.
  • که دچار مشکلات اقتصادی هستند و بدهی‌های زیادی دارند.
  • عمدتاً از قمار، و در مورد ناامیدی خود. بازیگران عالی هم!!
  • آنها حتی شامل یک تجارت بسیار تاریک از دنیای امروز هستند.
  • اما من چیزی را در اینجا فاش نمی کنم.
  • اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید که منابع انسانی شما را افزایش دهد، این یکی را امتحان کنید!
  • زبان: Korean, English, Urdu
یونیک موویز مگ
نمایش سال | نقد و بررسی سریال «Squid Game» فصل 1 (2021) نتفلیکس

«بازی ماهی مرکب» ( دارای اسپویل سریال ) احتمالاً بزرگترین موفقیت نتفلیکس از زمان «Tiger King» در سال گذشته بوده است، زیرا کاملاً بر فرهنگ عامه تسلط داشته است و دلیل خوبی ...

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟