کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
فیلم سینمایی اسکینامارینک 2022 Skinamarink

فیلم سینمایی اسکینامارینک 2022 Skinamarink (2022)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

دو کودک در نیمه های شب از خواب بیدار می شوند و متوجه می شوند که پدرشان گم شده است و تمام پنجره ها و درهای خانه آنها ناپدید شده است.

رضایت کاربران
0% (1 رای)
5.1 /10
66
71%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی چسبیده
0
0

اسکینامارینک (به انگلیسی: Skinamarink)

اسکینامارینک فیلم ترسناک تجربی کانادایی محصول ۲۰۲۲. به نویسندگی و کارگردانی کایل ادوارد بال در نخستین کارگردانی بلند او است.

داستان این فیلم به دو کودک می‌پردازد. که در طول شب از خواب بیدار می‌شوند اما متوجه می‌شوند. که نمی‌توانند پدرشان را پیدا کنند و پنجره‌ها، درها و دیگر اشیاء خانه‌شان در حال ناپدید شدن است.

اسکینامارینک در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ از طریق آی‌اف‌سی فیلمز در ایالات متحده و کانادا اکران شد. و در ۲ فوریه در سرویس استریم ترسناک شادر منتشر شد.

این فیلم با بودجه ۱۵ هزار دلار، در گیشه موفق بوده و بیش از ۲ میلیون دلار فروش داشته‌است.

فیلم به‌طور کلی نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرد، که آن را به عنوان برگرفته از تجربیات ترس دوران کودکی توصیف کردند، اگرچه نزد مخاطبان پاسخ انتقادی دوقطبی دریافت کرد.

 

  • بررسی ویژه منتقدین:

 

یک فیلم عالی

بله، اولین کارگردانی جسورانه عجیب و غریب کایل ادوارد بال حدود 25 تا 30 دقیقه بیش از حد طولانی است و به گونه ای تدوین شده است که تعداد زیادی از نماها از استقبال آنها خارج می شود.

بله، این فیلم به گونه ای فیلمبرداری شده است که ظاهراً عمداً صبر مخاطب را با نماهای ثابتی که چهره شخصیت ها را پنهان می کند و شتاب روایی را به نفع تجربه استعاری کنار می گذارد، آزمایش کند.

این موضوع باعث آزار و اذیت بسیاری از مردم خواهد شد. و من آن را دریافت می کنم. آن چیزی که آنها می خواستند نیست. هیچ احساس سختی برای این افراد وجود ندارد. اما حالا می خواهم در مورد اینکه چرا این فیلم را دوست داشتم صحبت کنم.

من کاملا توسط Skinamarink گرفته شده بودم. من عمق و معنی بسیار زیادی را از نمایش بصری و شنیداری آن ناشی می‌شود.

خیلی مبهم است. اما این من را ناراحت نکرد زیرا به جای نمایش تصاویر عجیب و غریب به خاطر آن مانند بسیاری از فیلم های تجربی، بال در عوض مقدار زیادی ناشناخته را در هر فریم نگه می دارد.

 

 

مناسب جمع خانواده
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Kyle Edward Ball

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟