فیلم سینمایی مگان 2022 M3GAN

فیلم سینمایی مگان 2022 M3GAN (2022)

مدت زمان: 102 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مهندس روباتیک در یک شرکت اسباب‌بازی عروسکی شبیه زندگی می‌سازد که شروع به زندگی خود می‌کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
6.4 /10
72
94%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
0
0

مگان (سبک‌دهی‌شده به‌صورت M3GAN یا MΞGAN)

مگان فیلم ترسناک علمی-تخیلی آمریکایی به کارگردانی جرارد جانستون بر اساس فیلمنامه‌ای از آکلا کوپر و داستانی از جیمز وان محصول ۲۰۲۲ است.

در این فیلم آلیسون ویلیامز و وایولت مک‌گرا، در کنار ایمی دانلد در نقش بدن فیزیکی مِگان و جنا دیویس در صداپیشگی این شخصیت نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم یک عروسک باهوش مصنوعی را دنبال می‌کند، که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد. دشمنی می‌کند.

مگان نخستین بار در ۷ دسامبر ۲۰۲۲ در لس آنجلس نمایش داده شد. و در ۶ ژانویه ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد.

این فیلم بیش از ۱۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده‌است. که ترکیبی از ژانر ترسناک و طنز و همچنین عناصر طنز و بازی بازیگران آن را ستودند.

دنباله‌ای با عنوان M3GAN 2.0 قرار است در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ منتشر شود. و ویلیامز و مک‌گرا دوباره نقش‌های خود را بازی می‌کنند و کوپر برای نویسندگی فیلمنامه بازمی‌گردد.

 

  • بررسی ویژه منتقدین: 8/10

 

خوش ساخت با ژانر ترسناک به عنوان استتار

اولین بار که تریلر M3gan را دیدم از آن لذت نبردم. هوش مصنوعی قاتل بارها و بارها انجام شده است.

به علاوه افزودن نمادهای عروسک قاتل باعث شده است که کلیشه‌تر به نظر برسد.

اما پس از آن نقدها منتشر شد، و منتقدان M3gan را به عنوان یک “شاهکار اردویی” و “خنده دار” اعلام کردند. که مسلماً علاقه من را برانگیخت.

اکنون که M3gan را دیده‌ایم، ابتدا یک کمدی است، اما آنقدر ترسناک در اینجا وجود دارد که هنوز هم برای این ژانر واجد شرایط است.

لحظاتی وجود دارد که M3gan در حال فرار از یک قربانی احتمالی است یا انواع مختلف تنبیه خود را انجام می دهد که باعث شد من در صندلی خود بلرزم.

بیشتر آن‌ها خارج از صفحه نمایش اتفاق می‌افتند، اما من از اینکه فیلم چقدر جلوی صفحه را می‌گیرد، شگفت‌زده شدم، حتی اگر فقط به طور ضمنی باشد. بنابراین در حالی که من نمی توانم M3gan را وحشتناک یا حتی ترسناک بدانم، وجود دارد.

 

 

مناسب جمع خانواده
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Akela Cooper, James Wan

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟