دانلود فیلم طعمه شیطان Prey for the Devil 2022

دانلود فیلم طعمه شیطان Prey for the Devil 2022 (2022)

مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

در فیلم طعمه شیطان کلیسای کاتولیک در واکنش به افزایش جهانی اموال اهریمنی، مدارس جن گیری را برای آموزش کشیشان در آیین جن گیری بازگشایی می کند. در این میدان نبرد روحانی، یک جنگجوی بعید برمی خیزد: یک راهبه جوان، خواهر آن. خواهر آن که به همراه هم دانش‌آموز پدر دانته وارد خط مقدم روحانی می‌شود، خود را در نبردی برای روح یک دختر جوان می‌بیند و به زودی متوجه می‌شود که شیطان او را همان جایی که می‌خواهد دارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زیرنویس چسبیده زیرنویس چسبیده زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس فارسی چسبیده
0
0
 فیلم طعمه شیطان Prey for the Devil 2022 که شبیه نوع جدیدی از فیلم ترسناک مالکیت به نظر می رسد… فیلم به کارگردانی دنیل استم از The Last Exorcism و نویسندگی رابرت زاپیا از هالووین H20: 20 Years Later، ویرجینیا مدسن، ستاره فیلم اصلی Candyman، در کنار لیزا پالفری، نیکلاس رالف و بن کراس نیز حضور دارند. سینمایی  طعمه شیطان توسط پل بروکس (فرانچایز Pitch Perfect، The Haunting in Connecticut، White Noise)، جسیکا مالانافی، تاد جونز و ارل ریچی جونز تهیه شده است. تهیه کنندگان اجرایی اسکات نیمایر، دیوید بروکس، مایکل پی فلانیگان و برد کسل هستند.

باکس آفیس 

  • در ایالات متحده و کانادا 19.8 میلیون دلار و در مناطق دیگر 24.9 میلیون دلار فروخت که در کل جهان 44.7 میلیون دلار است. Prey for the Devil 2022 اکران شد و پیش‌بینی می‌شد در آخر هفته افتتاحیه خود از ۲۹۸۰ سینما ۷ تا ۸ میلیون دلار بفروشد.
  •  در ایالات متحده و کانادا در کنار فیلم‌های گسترش‌دهنده گسترده Tár و Till اکران شد. و پیش‌بینی می‌شد در آخر هفته افتتاحیه خود از ۲۹۸۰ سینما ۷ تا ۸ میلیون دلار بفروشد. این فیلم در روز اول اکران 2.8 میلیون دلار از جمله 660000 دلار از پیش نمایش های پنجشنبه شب به دست آورد. این فیلم به فروش 7.2 میلیون دلاری ادامه داد و در گیشه سوم شد. [18] در آخر هفته دوم، فیلم 46 درصد کاهش یافت و به 3.9 میلیون دلار رسید و در رده پنجم قرار گرفت.
 
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Robert Zappia, Todd R. Jones, Earl Richey Jones

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟