فیلم سینمایی گریز  Breakout 2023

فیلم سینمایی گریز Breakout 2023 (2023)

مدت زمان: 86 دقیقه کشور: رده سنی:

با به دست گرفتن کنترل یک زندان با حداکثر امنیت، یک مغز متفکر جنایتکار با یک مامور بازنشسته Black Ops که به ملاقات پسر زندانی او رفته بود روبرو می شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

دانلود فیلم سینمایی گریز Breakout 2023

فیلم گریز Breakout یک سینمایی محصول آمریکا در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز میباشد که در تاریخ 11 آوریل 2023 پخش شد.

براندون اسلاگل کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و بازیگران آن الویی ماندیلور، کریستوس اندروز، برایان کراوز، تام سایزمور، نوئل گوگلیمی، ویکتور دیماتیا و … میباشند.

 

نظر منتقدین 8/10

فیلم عالی
آوریل 2023
فیلم فوق العاده. آفرین به بازیگران، عوامل و همه کسانی که این فیلم را ساخته اند. تام سایزمور در این فیلم فوق العاده بود (خدا روحش را حفظ کند). این فیلم همه چیز بود، مردی که نقش الکس را بازی می‌کرد، کاملاً بد خلق بود و پسرش واقعاً عالی بود. این فیلم تقریباً مرا یاد فرار از زندان قاتلان طبیعی متولد شد.

من از نحوه فیلمبرداری این فیلم بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، صدا باور نکردنی بود و بازی فوق العاده بود. مردی که نقش بمب‌گذار تروریست را بازی می‌کرد، یک مرد روان‌پریشی وحشتناک بود، هرچند تا حدودی ترسناک بود. در کل خیلی تحت تاثیر این فیلم قرار گرفتم. من احساس می کنم که این یکی از بهترین فیلم های تام سایزمور است با وجود اینکه او نقش کوچکی را بازی می کند. درجه یک.

فقط انتقاد بدمن این است که Breakout انقلابی‌ترین فیلم اکشنی نیست که می‌بینید، اما بیش از 80 دقیقه است، سریع حرکت می‌کند، مبارزات عالی دارد، یک قهرمان بدجنس در هسته‌اش و یک آدم بد که می‌خواهید بیشتر او را ببینید – و با توجه به اینکه چگونه این یک دنباله را تنظیم می کند، امیدواریم که یک دنباله داشته باشیم – و این بیشتر از آن چیزی است که برخی فیلم های با بودجه بالا ارائه می دهند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Robert Thompson, Brandon Slagle, Devanny Pinn

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟