فیلم سینمایی کنفرانس  The Conference 2022

فیلم سینمایی کنفرانس The Conference 2022 (2022)

مدت زمان: 108 دقیقه کشور: رده سنی:

در 20 ژانویه 1942، نمایندگان برجسته رژیم نازی آلمان در ویلایی در برلین-وانزی برای جلسه ای که در تاریخ به نام کنفرانس Wannsee ثبت شد، ملاقات کردند و در آن قتل سیستماتیک 11 میلیون یهودی تصمیم گیری شد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی کنفرانس The Conference 2022

فیلم کنفرانس (The Conference) یک فیلم تاریخی، درام، جنگی و هیجان‌انگیز محصول سال 2022 کشور آلمان به کارگردانی متی گشونک (Matti Geschonneck) است.

این فیلم که توسط سه کمپانی‌ Constantin Television و Zweites Deutsches Fernsehen (ZDF) و FilmFernsehFonds Bayern تولید شد.

نویسندگی این فیلم را نیز ماگنوس واتروت و پاول مومرتس به صورت مشترک نوشته اند.هنرمندانی همچون فیلیپ هوخمایر، یوهانس آلمایر، ماکسیمیلیان بروکنر، ماتیاس بانشو، جیکوب دیهل، لیلی فیکنر، گودهارت گیزه، پیتر جردن، آرند کلاویتر، فردریک لینکمن، توماس لویبل، ساشا ناتان، مارکوس شلاینزر، فردریک اشمید، سیمون شوارتز، رافائل استاچویاک، ماتیاس برانت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نظر منتقدین 8/10

منطق وحشیانه یک بوروکراسی فاشیستی
ژانویه 2022
چگونه میلیون ها نفر را حذف می کنید؟ این سوال برای مدت طولانی در ذهن هیتلر و حلقه داخلی او وجود داشت. تا ژوئیه 1941، آلمان به یک دیکتاتوری فاشیستی تحت رهبری آدولف هیتلر تبدیل شد.

اردوگاه‌های کار اجباری مملو از افرادی بود که «ناخواسته» و «فرافشانی» تلقی می‌شدند.

جنگ در اروپا در آستانه تبدیل شدن به جنگ جهانی دوم بود و هولوکاست از قبل شروع شده بود.

اکنون نخبگان NS به دنبال “راه حل نهایی برای مسئله یهودی” بودند و این وظیفه را به رئیس دفتر اصلی امنیت رایش، راینهارد هایدریش محول کردند. چند ماه بعد، در 20 ژانویه 1942، هایدریش نمایندگان ارشد شاخه های سیاسی و نظامی را به جلسه ای در ویلایی در Wannsee در برلین د

  • جوایز: 9 برنده و 2 نامزدی
  • زبان: آلمانی
  • نویسنده: Magnus Vattrodt, Paul Mommertz

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟