فیلم کره ای ماموریت ممکن Mission Possible 2021

فیلم کره ای ماموریت ممکن Mission Possible 2021 (2021)

مدت زمان: 105 دقیقه کشور: رده سنی:

یک جاسوس کارآموز چینی یک کارآگاه خصوصی بداخلاق را با تماس خود اشتباه می گیرد. آنها با هم به دنبال کشف یک حلقه قاچاق اسلحه در کره جنوبی هستند.

رضایت کاربران
67% (3 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم کره ای ماموریت ممکن Mission Possible 2021

فیلم کره ای ماموریت ممکن Mission Possible) 2021) ساخت کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن ، کمدی ، جنایی و به کارگردانی و نویسندگی کیم هیونگ جو می باشد. در این فیلم 2021 بازیگرانی مانند کیم یانگ-کوانگ ، سان-بن لی ، دا-هوان اوه و… به هنرنمایی پرداخته اند.

 

نظر منتقدین 7/10

یک فیلم کمدی اکشن متوسط
آوریل 2021
فیلم واقعا خوب بود! این یک فیلم خانوادگی است، بنابراین هر کسی می‌تواند از این فیلم لذت ببرد و تمام اعضای خانواده همیشه بخندند. این ترکیبی عالی از اکشن و کمدی است. صحنه‌های اکشن بسیار رضایت‌بخش بودند و بازیگران اصلی کار فوق‌العاده‌ای داشتند. صحنه های کمدی به طور جدی خنده دار بود.

گفتم فیلم متوسط چون ما تا به حال فیلم های زیادی از این دست دیده ایم. بیشتر شبیه فیلم های کمدی اکشن جکی چان است، البته هیچکس نمی تواند در صحنه های اکشن با او رقابت کند.

بنابراین، اگر انتظارات زیادی در مورد خط داستانی، منحصر به فرد بودن ندارید، می توانید از این فیلم به عنوان فیلم کمدی لذت ببرید.

 

این فیلم یک بار تماشا می شود، اما به این دلیل پتانسیل این فیلم را دست کم نگیرید. این یکی از بهترین فیلم های کره ای کمدی خنده دار است. یک فیلم کامل خانوادگی که می توانید با دوستان نیز از آن لذت ببرید. خنده های این فیلم را دوست خواهید داشت و مطمئنا ارزش وقت گرانبهای شما را دارد. لذت ببرید !!!!

  • زبان: کره ای

2 دیدگاه

  1. ERfAN
    ERfAN
    2
    0

    این فیلم یا کلا سایتتون بدون سانسوره یا با سانسور؟

    • مدیریت سایت
      مدیریت سایت
      0
      0

      سلام ERfAN عزیز این فیلم سانسوره وقت نکردم نخسه کاملش بذاریم…
      ولی سریال های آسیایی سانسور نیستن به جز 2 مورد از کره ای ها

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟