سریال عشق و مرگ Love & Death 2023

سریال عشق و مرگ Love & Death 2023 (2023)

مدت زمان: 45 دقیقه کشور: رده سنی:

دو زوج کلیسا از زندگی خانوادگی شهری کوچک در تگزاس لذت می برند - تا زمانی که یک نفر تبر را برمی دارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

0
0

دانلود سریال عشق و مرگ Love & Death 2023

سریال عشق و مرگ  Love & Death یک سریال 7 قسمتی محصول آمریکا در ژانر بیوگرافی، جنایی، درام، رازآلود، معمایی و هیجان انگیز میباشد که قسمت اول، دوم و سوم آن در تاریخ 27 آوریل 2023 پخش خواهد شد. لزلی لینکا گلتر کارگردانی این سریال را برعهده دارد و بازیگران آن الیزابت اولسن، اولیویا گریس اپل‌ گیت، جسی پلمونس، پاتریک فوگیت، لی‌ لی ریب، الیزابت مارول، تام پلفری و … میباشند.

 

نظر منتقدین 10/10

مطالعه آهسته سوختگی عشق
آوریل 2023
اول از همه می خواهم اشاره کنم که من فقط 3 قسمت را دیدم که برای اولین بار پخش شد، بنابراین بررسی فقط بر اساس آنها خواهد بود.

بازیگران آنقدر خوب هستند که نمی‌توان آن را از دست داد. واضح است که انتظار داشتم الیزابت اولسن 10/11 باشد و او همچنان توانست مرا تحت تاثیر قرار دهد. و همچنین من واقعا تحت تاثیر جسی پلمونز و لیلی راب قرار گرفتم. آنها کاملاً انتخاب شدند، دقیقاً همانطور که من می خواهم آنها بازی کنند. همه این بازیگران مطمئن می شوند که این داستان فقط از منظر کندی یا از دیدگاه اخلاقی درست روایت نمی شود. که من واقعا قدردان آن هستم.

حتی اگر این خود را به عنوان یک نمایش جنایی تبلیغ می کند، بسیار در مورد عشق است. مطالعه شخصیت چشمگیر است اما شاید کمی کند است، اما مشکلی نیست زیرا هر ثانیه با اولسن قابل قدردانی است. همانطور که گفتم خیلی در مورد عشق است اما بعد از قسمت 3 فکر می کنم مرگ نیز وارد خواهد شد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: David E. Kelley

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟