کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
فیلم گرسنگی Hunger 2023

فیلم گرسنگی Hunger 2023 (2023)

مدت زمان: 146 دقیقه کشور: رده سنی:

زنی که رستوران نودل خانواده‌اش را اداره می‌کند، دعوت‌نامه‌ای برای پیوستن به صنعت غذاخوری‌های خوب زیر نظر یک سرآشپز بدنام دریافت می‌کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم گرسنگی Hunger 2023

فیلم سینمایی هانگر یا گرسنگی (Hunger) با عنوان اصلی (Khon Hiu Game Krahai) یک فیلم معمایی، هیجان انگیز و درام محصول سال 2023 کشور تایلند به کارگردانی سیتیسیری مونگکلسیری (Sitisiri Mongkolsiri) است.

توسط دو کمپانی‌ Netflix و Song Sound Production تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز کونگدج جاتورانراسامی به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون چوتیمون چونگچارونسوکیینگ، نوپاچای چاینام، گان سواستی نا آیودیا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نظر منتقدین 8/10

بینش شخصیت و احساسات خام
آوریل 2023
فیلم تا حد زیادی درخشش نقش اصلی سرآشپز است. فروتنی، احساسات خفه شده، فقر – همه ساختن یک فیلم عالی است. تماشا با زیرنویس انگلیسی عالی است اما نمی تواند جایگزین تایلندی اصلی شود.

“برای سرآشپز شدن، به انگیزه ای قوی تر از عشق نیاز دارید.” این فیلم فوق‌العاده بود… مثل قسمت‌های مساوی Whiplash و Burnt بود، با اشاره‌ای به منو. این فیلم تایلندی را می توان با زیرنویس یا دوبله تماشا کرد. این یک بخش اما کند است، اما آن را با بازی دو لید جبران می کند. اگر به دنبال چیزی در نتفلیکس هستید و با فیلم های خارجی موافق هستید، این یکی را به شدت توصیه می کنم.

در مقیاس وسیع‌تر، بیننده را در مورد ساختارهای طبقاتی و بازیگران ثروتمند و لذت‌گرا در جامعه تایلند بینشی ارائه می‌دهد.

برای بینندگانی که مایلند تجربه درک چالش‌های مدرن تایلند و به‌ویژه فرهنگ آسیایی را در زمان‌های جدید ثروت و لذت تجربه کنند، توصیه می‌شود.

همانطور که انتظار می رفت فیلم از صحنه های جنسی خام پاک است و در عوض بر قدرت و انرژی بین دو بازیکن برجسته تمرکز دارد.

بسیار توصیه شده.

  • زبان: تایلندی
  • نویسنده: Kongdej Jaturanrasamee

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟