فیلم قانون شکنان The Out-Laws 2023

فیلم قانون شکنان The Out-Laws 2023 (2023)

مدت زمان: 95 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مدیر بانکی ساده لوح که قرار است با عشق زندگی خود ازدواج کند. هنگامی که بانک او توسط راهزنان بدنام Ghost در طول هفته عروسی اش نگه داشته می شود، او معتقد است که همسران آینده اش که به تازگی به شهر آمده اند، قانون شکن بدنام هستند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

دانلود فیلم قانون شکنان The Out-Laws 2023

فیلم سینمایی قانون شکنان (The Out-Laws) یک فیلم اکشن، کمدی، جنایی، درام و عاشقانه محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی تایلر اسپیندل (Tyler Spindel) است.  توسط کمپانی‌ Happy Madison Productions تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز ایوان ترنر و بن زازووه به صورت مشترک، به نگارش درآورده است.  هنرمندانی همچون پیرس برازنان، الن بارکین، آدام دیواین، مایکل روکر، نینا دوبرو، لورن لپکس، ریچارد کیند، جولی هاگرتی، لیل رل هاوری، پورنا جاگاناتان، بلیک اندرسون، درک روسو، لاسی موزلی، مو گالینی، رین دوی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 9/10

به طرز شگفت آور و با طراوت خنده دار
جولای 2023
از کجا شروع کنیم؟! من در تمام طول مسیر با صدای بلند، با انواع مختلفی از غلغله ها می خندیدم.  الان هم دارم تماشا می کنم و فقط مجبور شدم به عقب برگردم زیرا حدود یک دقیقه خنده ام را خفه کردم. خیلی تصادفی، چه لحظات و بازیگرانی که در صحنه نقش دارند. من به خصوص شخصیتی را که آدام دیوین در همه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بازی می‌کند دوست ندارم، اما نوشتن و اسلپ استیک به طرز فوق‌العاده‌ای هماهنگ شده‌اند تا هر صحنه‌ای کار کند. پورنا جاگاناتان کل فیلم را می دزدد. او در این امر یک مکاشفه است. این فقط یکی از آن فیلم‌های لایه‌ای است که حتی زمانی که اکشن اصلی اتفاق می‌افتد، در پس‌زمینه اتفاقی می‌افتد یا گفته می‌شود که انتظارش را نداشتید و شما را به خنده وا می‌دارد، اما همچنین به همین دلیل است که می‌توان آن را تکرار کرد – شما احتمالاً دفعه اول چیزهای زیادی را از دست داده است.

تازه فیلم را تمام کردند و حتی توانستند صحنه(های) رزولوشن را به یاد ماندنی و جالب کنند. تا جایی که به من مربوط می شود، این بهترین فیلم در ژانر خود در مدت زمان طولانی است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Evan Turner, Ben Zazove

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟