فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت  Avengers: Infinity War 2018

فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت Avengers: Infinity War 2018 (2018)

مدت زمان: 149 دقیقه کشور: رده سنی:

انتقام‌جویان و متحدان آن‌ها باید حاضر باشند همه چیز را در تلاش برای شکست دادن تانوس قدرتمند قربانی کنند، قبل از اینکه حمله رعد اسا ویرانی و ویرانی او به جهان پایان دهد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
8.4 /10
68
85%
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت یا جنگ اینفینیتی Avengers: Infinity War فیلمی به کارگردانی برادران روسو است که بر پایه گروه خیالی انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس می‌باشد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان 2012 و انتقام‌جویان: عصر اولتران 2015 محسوب می‌شود. انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. در این فیلم بیشتر بازیگران دنیای سینمایی مارول و به خصوص بازیگران فاز سوم از جمله رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زویی سالدانا و جاش برولین به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم توسط استودیوی مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است.

 

بررسی ویژه

عالی…

این فیلم شخصیت شروری را به تصویر می‌کشد که تا حد زیادی در بین تمام آنتاگونیست‌های دیگر مارول بهترین بوده است. این درگیری های شخصی، هدف و همچنین ظلم او را نشان می دهد. قهرمانان این فیلم تحت الشعاع این موضوع قرار می گیرند، اما پایان واقعاً روی مخاطب اثر می گذارد.

«اونجرز: جنگ اینفینیتی» (Avengers: Infinity War) شاید سرانجام مرگبار خیلی از کاراکترهای دنیای سینمایی مارول باشد، اما این فیلم حکم یک احیای دوباره برای خودِ دنیای سینمایی مارول را دارد.

«جنگ اینفینیتی» یکی از آن فیلم‌های مارول است که کاراکترها در اوج به سر می‌برند. این فیلم به هیچ‌وجه شامل بهترین شخصیت‌پردازی‌های آنها نمی‌شود، اما بهترین فیلمی است که اکثر آنها حضور مختصر و مفیدی در آن دارند

«جنگ اینفینیتی» هم برای رسیدن به حس تنش واقعی‌اش فقط لازم است تا عنصر مرگ را به معادله‌ی فیلم‌های مارول برگرداند. نتیجه این است که این فیلم به‌طور اتوماتیک چند درجه پرانرژی‌تر و غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر و غیرمنتظره‌تر می‌شود

  • جوایز: نامزد 1 اسکار.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Christopher Markus, Stephen McFeely, Stan Lee

ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟