فیلم شوالیه های زودیاک Knights of the Zodiac

فیلم شوالیه های زودیاک Knights of the Zodiac (2023)

مدت زمان: 112 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

هنگامی که الهه جنگ در بدن دختری جوان تناسخ می یابد، سیا یتیم خیابانی متوجه می شود که قرار است از او محافظت کند و جهان را نجات دهد. اما تنها در صورتی که بتواند با گذشته خود روبرو شود و شوالیه زودیاک شود.

رضایت کاربران
100% (4 رای)
4.3 /10
35/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم شوالیه های زودیاک Knights of the Zodiac

فیلم شوالیه های زودیاک، Knights of the Zodiac فیلمی اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۲۳ کشورهای ژاپن، مجارستان و آمریکا، به کارگردانی توماش باگینسکی است.

نظر منتقدین 8/10

این یکی از بدترین اقتباس های ساخته شده نیست، اما یک اقتباس بسیار بحث برانگیز است.

ساخت یک اقتباس لایو اکشن از یک محصول انیمیشن همیشه بحث برانگیز بوده است.

یا به این دلیل که گاهی اوقات این اقتباس جذابیت بصری یا داستانی اثر انیمیشن را ندارد، یا به این دلیل که مسئول اقتباس دید متفاوتی نسبت به این موضوع دارد. سازگاری باشد.  در مورد این فیلم سنت سیا، شبهات زیادی با تریلر وجود داشت. علاوه بر این، باید روشن شود که ساخت این فیلم ایده هالیوود نبوده، بلکه ایده همان نویسنده مانگا، Masami Kurumada بوده است. برای شروع، این فیلم به عنوان یک داستان کامل نیست، بلکه تنها فصل اول آن چیزی است که به یک حماسه تبدیل می شود. عنوان خود آن را اعلام می کند و حتی من قبلاً آن را دیدم که می آید. به نظر می رسد که برای بسیاری، ساخت اولین قسمت از یک حماسه معمولاً مردم را متقاعد نمی کند، زیرا این اتفاق در مورد Fantastic Four (2015) و Power Rangers (2017) افتاد.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Josh Campbell, Matt Stuecken, Kiel Murray

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟