کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
انیمیشن شکارچی و تاریکی Orion and the Dark  2024

انیمیشن شکارچی و تاریکی Orion and the Dark 2024 (2024)

مدت زمان: 90 دقیقه کشور: ، رده سنی:

پسری با تخیل فعال در سفری فراموش نشدنی در شب با دوست جدیدش با ترس هایش روبرو می شود: موجودی غول پیکر و خندان به نام دارک.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود انیمیشن شکارچی و تاریکی Orion and the Dark 2024

Orion and the Dark یا اوریون و تاریکی یک انیمیشن کمدی ماجراجویی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ است. انیمیشن Orion and the Dark به کارگردانی شان چارماتز و نویسندگی چارلی کافمن، بر اساس کتابی به همین نام از اما یارلت برای کودکان است. این انیمیشن توسط DreamWorks Animation و انیمیشن Mikros Animation ساخته شده و در تاریخ 2 فوریه 2024 در نتفلیکس منتشر شده است.

خلاصه داستان

شکارچی جوانی به نام اوریون است که با یک ترس نامعقول از تاریکی مواجه است. اوریون تصمیم می‌گیرد با ترس بزرگترین خود روبرو شود و تصمیم می‌گیرد به همراه تاریکی به سفری ماجراجویی در سراسر جهان برود. در این سفر، او با دوستان جدیدی آشنا می‌شود و تلاش می‌کند تا ثابت کند که در شب چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.

بررسی ویژه

  • همه ما ترس هایی داریم که در طول زندگی با آنها دست و پنجه نرم می کنیم. شاید بزرگترین کمک برای غلبه بر این ترس ها حمایت والدین ما بود. چیزهایی که اوریون و روایت او را می ترساند بسیار جذاب بود و باعث می شد احساس کنیم به او نزدیک هستیم.
  • اما تاریکی نقطه مشترک اکثر افراد در سنین پایین بوده است. چیزی که همیشه از تاریکی در ذهنمان بود، موجودی ترسناک و بی احساس با صدایی عجیب بود. اما داستانی که ما اینجا داشتیم دقیقا برعکس تصورات دوران کودکی ما بود. تاریکی یک دوست قابل اعتماد، مهربان و مفید است.
  • زبان: انگلیسی، روسی
  • نویسنده: Charlie Kaufman, Lloyd Taylor, Emma Yarlett

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟