دانلود سریال خاندان اژدها House of the Dragon 2022

دانلود سریال خاندان اژدها House of the Dragon 2022 (2022–)

قسمت10 اضافه شد...
مدت زمان: 50 دقیقه کشور: رده سنی:

در سریال خاندان اژدها : این سریال به 300 سال قبل از وقایع Game of Thrones و دوران تارگرین ها را به نمایش میزارد سریالی در مورد خاندان تارگرین که قرن ها پیش از نبرد دنریس تارگرین برای بدست آوردن آیرون ترون در وستروس حکمرانی می کردند.

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
100% (4 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده/سانسور شده♨️♨️♨️
زبان اصلی زیرنویس چسبیده/♨️نیازی به سانسور نداشت♨️
زبان اصلی زیرنویس چسبیده /♨️نیازی به سانسور نداشت♨️
زبان اصلی زیرنویس چسبیده /سانسور شده♨️♨️♨️♨️
زبان اصلی زیرنویس چسبیده /سانسور شده♨️♨️♨️
زبان اصلی زیرنویس چسبیده /سانسور شدددده♨️♨️♨️
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده

نسخه دوبله فارسی
0
0

سریال خاندان اژدها، خانه اژدها یا هاوس آو دراگون (House of the Dragon) یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی و عاشقانه محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک میگل ساپوچنیک، گرگ یایتانس، کلر کیلنر و گیتا واسانت پاتل (Miguel Sapochnik و Greg Yaitanes و Clare Kilner و Geeta Vasant Patel) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی Pictures و Home Box Office (HBO) تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه سریال خانه اژدها را نیز رایان جی کوندال و سارا هس به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده. همچنین پخش سریال House of the Dragon اولین بار از تاریخ 21 آگوست سال 2022 میلادی از شبکه Home Box Office (HBO) در کشور آمریکا آغاز خواهد شد سپس توسط سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس HBO Max در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

بررسی ویژه 9/10

عالی…

بسیاری می گویند که این نمایش نسخه کمتر GoT است اما در حقیقت این یک نوع داستان بسیار متفاوت از GoT است. بسیاری از سرعت اجرای نمایش شکایت خواهند کرد. با این حال، به نظر می رسد آنها فراموش کرده اند که دو قسمت اول فقط شخصیت ها و انگیزه های آنها را تنظیم می کنند. در حقیقت خانه اژدها نمایشی درخشان با اجراها، فیلمبرداری و نویسندگی باورنکردنی است. یک اجرای برجسته بدون شک پدی کانسیدین بود که داستانی غنی و غم انگیز به پادشاه ویسریس داد. با توجه به فیلمبرداری، نمایش از فوکوس‌های کم عمق زیادی در حال تغییر استفاده می‌کند. این به این نکته تاکید می کند که چگونه هر شخصیت به یک اندازه مهم است و نقش مهمی برای بازی کردن دارد. همه دیالوگ‌های نمایش ممکن است در حد GoT نباشد. با این حال اغلب نویسندگان با کیفیت دیالوگ که در GoT بود مطابقت داشتند. هر مکالمه بین شخصیت‌ها با انگیزه‌های متفاوتی لایه‌بندی می‌شود و نوشتار و بازیگری آن را نشان می‌دهد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ryan J. Condal, George R.R. Martin

3 دیدگاه

  1. amiryara
    amiryara
    2
    0

    عالی،سریال جدید و بروز

  2. احسان
    احسان
    7
    0

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟