دانلود فیلم مرد خاکستری The Gray Man 2022

دانلود فیلم مرد خاکستری The Gray Man 2022 (2022)

مدت زمان: 122 دقیقه کشور: ، رده سنی:

هنگامی که ماهرترین عامل سیا - که هویت واقعی او شناخته شده است - به طور تصادفی اسرار تاریک آژانس را فاش نمی کند، یک همکار سابق روان پریش جایزه ای را بر سر او می گذارد و یک شکار جهانی توسط قاتلان بین المللی را به راه می اندازد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم مرد خاکستری The Gray Man 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم مرد خاکستری The Gray Man2022محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی آنتونی روسو و جوزف وی. این فیلم گران ترین و پر هزینه ترین فیلم کمپانی نتفلیکس تا اینجای کار محسوب می شود چرا که این فیلم با بودجه 200 میلیون دلاری توسط کمپانی نتفلیکس ساخته شده و اولین فیلم پر هزینه خود را رقم زده است،اما پیشتر نتفلیکس با این گروه یعنی برادران روسو همکاری های متععدی داشته است که میشود به فیلم استخراج اشاره کرد که به یکی از پر ببیننده ترین فیلم های نتفلیکس در چندسال اخیر بدل شد، بعد از موفقیت فیلم استخراج حال نت فلیکس گران ترین فیلم خود را در اختیار افرادی قرار داده است که قبلا در ژانر اکشن به خوبی توانسته اند مخاطب را به سمت خود بکشانند،در فیلم مرد خاکستری  بازیگرانی همچون رایان گاسلینگ ،کریس ایوانز، و آنا د آرماس بازیگران نقش اصلی این فیلم را نیز تشکیل می دهند.

بررسی ویژه 8/10

تلنگر اکشن فرمولیک معمولی شما
ژوئیه 2022
تعقیب و گریز ماشین، دعوا با اسلحه، نبرد تن به تن، و سفر در سراسر جهان، این فیلم اکشن سیا است. من به آن نمره 8 می دهم زیرا این فیلم مارول دیگری نیست! *تشویق نشانه*

من از شرور خوش لباس نارساسیست کریس ایوان لذت بردم. جولیا باترز جوان نیز در نقش دختری که در حالت غم و اندوه به سر می برد عملکرد چشمگیری ارائه کرد و امیدوارم او را در موارد بیشتری ببینم.

در کل خیلی خوب بود، اما هیچ خلاقیتی نداشت. یک فیلم اکشن بسیار فرمول و “چک جعبه ها”. اگر از فیلم های پرفروش «بورن» خوشتان می آید، از آن لذت خواهید برد.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Joe Russo, Christopher Markus, Stephen McFeely

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟