دانلود سریال: پرنده سیاه Black Bird 2022

دانلود سریال: پرنده سیاه Black Bird 2022 (2022)

قسمت 06 (پایانی) با زیرنویس فارسی قرار گرفت
مدت زمان: 47 دقیقه کشور: رده سنی:

سریال پرنده سیه 2022 داستان این مجموعه درباره شخصی به نام جیمی کین است که محکوم به ده سال زندان در یک زندان با امنیت پایین شده است. او با اف بی آی معامله می کند که با یک مظنون به قتل های زنجیره ای طرح دوستی بریزد و درباره اجساد هجده زن از او اطلاعات کسب کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

مینی سریال پرنده سیاه یا بلک برد (Black Bird) که با عناوین داستان فالکون (The Falcon’s Tale) و (In with the Devil) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه جنایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک مایکل آر. راسکام، جو چاپل و جیم مک کی (Michael R. Roskam و Joe Chappelle و Jim McKay) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Apple Studios و Apple و EDEN Productions (II) تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز دنیس لیهان براساس یک کتاب زندگینامه با عنوان In with the Devil: A Fallen Hero, a Serial Killer, and a Dangerous Bargain for Redemption نوشته جیمی کین به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون تارون اجرتون، پل والتر هاوزر، گرگ کینر، ری لیوتا، سپیده معافی، رابرت دیاگو دوکی، جو ویلیامسن، الکساندر باربارا، لین استیبینگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بررسی ویژه 8/10

  • وای! این نمایش جنایی واقعی واقعاً یک ساعت عالی بود!  به عنوان یکی از طرفداران بزرگ نمایش نتفلیکس “Mindhunter”، من شباهت هایی با بلک برد می بینم. FBI، پروفایل، قاتل سریالی و محیط زندان همگی در هر دو نمایش حضور دارند. بنابراین اگر از طرفداران Mindhunter هستید، فکر می کنم ممکن است بلک برد را نیز دوست داشته باشید.
  • اقتباس‌های جنایی واقعی یکی از اعضای جدا نشدنی سریال‌های تلویزیون هستند و اضافه کردن چیز جدیدی به این ژانر محبوب بسیار دشوار است. سریال Black Bird یا داستان فالکون، با یک سناریوی غافلگیر کننده به چنین چیزی دست پیدا می‌کند.
  • سریال پرنده سیاه نگاهی جالب به سیستم عدالت کیفری است، اگرچه می‌توانست عمیق‌تر به برخی از جنبه‌ها بپردازد.

※※مناسب جمع خانواده♨️

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: James Keene (book), Hillel Levin (book)

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟