فیلم هندی گردهمایی Jalsa 2022

فیلم هندی گردهمایی Jalsa 2022 (2022)

مدت زمان: 126 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان یک روزنامه نگار مشهور و آشپز او و درگیری آنها را روایت می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم هندی گردهمایی Jalsa 2022

فیلم سینمایی گردهمایی یا جالسا (Jalsa) یک فیلم درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی سورش تریونی است.

توسط دو کمپانی Abundantia Entertainment و T-Series Films تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز پراجوال چندراشکار، عباس دلال، حسین دلال و سورش تریونی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده است. هنرمندانی چون ویدیا بالن، شفالی شاه، روهینی هاتانگادی، ویداتری بندی، ماناو کائول، اقبال خان، سوریا کاسیبهاتلا، شریکانت یاداو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 9/10

نمی توانید حدس بزنید چرا این فیلم “جلسا” نام دارد.
مارس 2022
میتوانی؟ فقط با دیدن تریلر و پوستر یا تبلیغات می توانید حدس بزنید که چرا این فیلم JALSA نام دارد؟ می توانم شرط ببندم که تو نمی توانی! باید کل فیلم را تماشا کنید تا متوجه شوید که جلسا چگونه در دو نکته کلیدی این فیلم نقشی محوری دارد.

داستان چیز جدیدی نیست.

اوج را از دست ندهید، فقط خیلی خوب است. همانطور که در پاراگراف اول اشاره کردم، این یکی از دو نقطه ای است که «جلسا» در آن نقش جالبی خواهد داشت. مراقب آن باشید.

اجراها فوق العاده هستند. این یک نمایش ویدیا بالان است تا زمانی که شفالی شاه در اوج و گاهی اوقات در میان، بدون دیالوگ، و در عین حال با حالات چهره فوق‌العاده‌اش، کانون توجه را می‌دزدد. ویدیا نقش شخصیتی را بازی می کند که فکر نمی کنم قبلاً بازی کرده باشد. پسری که نقش آدیتیا را بازی می‌کند نیز فوق‌العاده است و آن پسر نیمه معلول را به خوبی بازی می‌کند. اعتبار به Suresh Triveni برای بیرون آوردن بهترین ها از ستاره ها.

  • جوایز: 8 برنده و 15 نامزدی
  • زبان: هندی
  • نویسنده: Prajwal Chandrashekar, Abbas Dalal, Hussain Dalal

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟