دانلود فیلم جاودانگان   Eternals 2021

دانلود فیلم جاودانگان Eternals 2021 (2021)

مدت زمان: 156 دقیقه کشور: رده سنی:

در پی حوادث فیلم انتقام جویان: پایان بازی، نژادی بیگانه به نام جاودانگان که توسط آسمانیان ایجاد شده و هزاران سال است مخفیانه بر روی زمین زندگی میکنند، از مخفیگاه خود خارج شده تا از بشریت در مقابل همتایان شیطانی خود به نام Deviants محافظت کرده و…

رضایت کاربران
0% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

دانلود فیلم جاودانگان مارول « Eternals 2021‎ » یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن ابرقهرمانی است که در سال 2021 منتشر شد.

فیلم جاودانگان به کارگردانی کلویی ژائو از فیلم‌نامه‌ای نوشته پاتریک بورلی و رایان فیرپو و داستانی از کار فیرپو است.

اترنالز یک نژاد بیگانه جاودانه پس از هزاران سال مخفی‌شدن پدیدار می‌شوند تا از زمین در برابر همتایان شیطانی خود بنام دیوینت محافظت کنند. جاودانگان Eternals پس از یک سال تأخیر در 5 نوامبر 2021 توسط مارول استودیوز و والت دیزنی در ایالات متحده به صورت سینمایی در فرمت‌های RealD 3D، آی‌مکس و دالبی سینما پخش گردید. این فیلم تاکنون بیش از 200 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و به‌طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان را دریافت کرد.

فیلم Eternals اترنالز نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان دریافت کرده و کارگردانی جلوه‌های بصری فیلم و نقش‌آفرینی بازیگران با ستایش منتقدان همراه بود، اما روند سرعت فیلم مورد انتقاد قرار گرفت. موسیقی متن فیلم جاودانگان توسط یک ایرانی بنام رامین جوادی ساخته شده و امتیاز فیلم Eternals در IMDB به رتبه 7 رسید.

بررسی ویژه 9/10

طعمی متفاوت برای MCU
نوامبر 2021
من واقعا از این فیلم با سرعت متفاوت MCU لذت بردم. سوالات زیادی در پایان باقی مانده است. جالب است که ببینید MCU از اینجا به کجا می رود و چگونه همه چیز به هم گره خورده است. فیلم من را روی لبه صندلی ام قرار داد. تصاویری شگفت انگیز و یک بازیگر عالی.

  • جوایز: 7 برد
  • زبان: انگلیسی، نشانه آمریکایی، مراتی، اسپانیایی، سومری، لاتین، یونانی، باستان (تا 1453)
  • نویسنده: Chloé Zhao, Patrick Burleigh, Ryan Firpo

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟