دانلود سریال لوسیفر Lucifer فصل4

دانلود سریال لوسیفر Lucifer فصل4 (2016–2021)

مدت زمان: 42 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان سریال در مورد فرشته ای به نام لوسیفر است که مسئولیت حکمرانی در جهنم برعهده اوست ولی او ازین کار که سالهاست انجام می دهد خسته شده است و تصمیم می گیرد تا به زندگی اش هیجان دهد. ازین رو ترجیح می دهد تا سمت پادشاهی اش را رها کند و به زمین بیاید. او برای شروع زندگی جدیدش لس آنجلس را انتخاب می کند. بعد از ورودش به لس آنجلس او کلوپی به نام لوکس را افتتاح می کند ولی به مرور خود را درون ماجراجویی هایی می بیند که تا به حال برایش اتفاق نیفتاده است. از طرفی نیز خدا که از رفتن لوسیفر راضی نیست فرشته ای به نام آمنادییل را مامور می کند تا سعی کند لوسیفر را از تصمیمش منصرف کند و دوباره او را به جهنم بازگرداند ولی لوسیفر که…

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال لوسیفر Lucifer محصول کشور آمریکا است که ژانری درام – جنایی – فانتزی و هیجان انگیز دارد. این سریال به تهیه کنندگی تلویزیون جری بروکهایمر – کمپانی سرگرمی دی سی و کمپانی برادران وارنر ساخته شده است. لس آنجلس – کالیفرنیا – ونکوور و بریتیش کلمبیا مکان هایی هستند که برای فیلمبرداری سریال انتخاب شدند. از جمله بازیگران سریال می توان به تام الیس – لورن جرمن – کوین الخاندرو – لسلی آن برانت – راشل هریس – اسکارلت استوز – کوین رانکین – تریسیا هلفر – امی گارسیا – تام ولینگ و… اشاره کرد.

بررسی ویژه

10/10
سریال لوسیفر به سادگی من را به عنوان یک غافلگیری مثبت به حساب آورد.
اوت 2022
اجرای تام الیس و توانایی این سریال برای توصیف، به شیوه ای خنده دار، سرگرم کننده و در عین حال تقریباً فلسفی، نحوه نگاه کردن به شیطان، جهنم، خدا و بهشت، من را به شدت هیجان زده می کند.

من فقط در شروع فصل 3 هستم، اما اگر در دستان من بود، یک جایزه برتر را می دادم.

تام الیس به خاطر عملکردش در این سریال سزاوار اعتبار زیادی است و من مشتاقانه منتظر دنبال کردن او در آینده هستم.

9/10
با تشکر از نتفلیکس
می 2021
در پایان فصل سه، فکر می‌کردم که سریال برای همیشه مرده است، اما در اولین دقیقه فصل 4 دوباره احساس کردم. احیای خیلی خوبی بود و هنوز هم خوب پیش می رود. امیدوارم در فصل 6 نیز شاهد بهبود باشیم.

  • جوایز: نامزد 1 جایزه Primetime Emmy.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Tom Kapinos

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟