دانلود فیلم سینمایی پدر The Father 2020 دوبله فارسی

دانلود فیلم سینمایی پدر The Father 2020 دوبله فارسی (2020)

مدت زمان: 97 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

داستان مردی را روایت می‌کند که با وجود بالا رفتن سنش، از کمک گرفتن از دخترش اجتناب می‌کند؛ آنتونی که در سن ۸۰ سالگی قرار دارد، اصلا قبول نمی‌کند که در طی این دوران، از دخترش کمترین کمکی را بگیرد؛ آن هم در شرایطی که به مرور زمان ضعیف‌تر و پیرتر از قبل می‌شود؛ در طی مدت زمانی‌که او در تلاش است تا با شرایط متغیر خود کنار بیاید و آن‌ها را درک کند، کم کم به در رابطه با عزیزانش، ذهن خود و همچنین تار و پود واقعیتی که او را احاطه کرده است، دچار شک و تردید می‌شود…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
فیلم سینمایی پدر The Father 2020
دوبله فارسی
0
0

فیلم سینمایی پدر یا فادر (The Father 2020) فیلمی درام محصول مشترک کشورهای فرانسه و انگلستان تولید سال ۲۰۲۰ به نویسندگی و کارگردانی فلوریان زلر است که بر اساس نمایشنامه سال ۲۰۱۲ خود به نام پدر ساخته شده‌است؛ بازیگران اصلی فیلم آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن، مارک گیتیس، ایموجن پوتس، روفس سوئل و اولیویا ویلیامز هستند؛ فیلم The Father 2020 داستان یک پیرمرد ولزی را دنبال می‌کند که باید با پیشرفت از دست دادن حافظه خود مقابله کند؛ این اثر، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای بخش بهترین فیلم درام و همچنین نامزد شش جایزه اسکار، نامزد بیش از صدها جایزه و برنده بیش از بیست جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.

بررسی ویژه 10/10

فیلم فادر برای مدتی مرا آزار خواهد داد. این بسیار غم انگیز و همچنین کمی وحشتناک است...

اگر فردی در زندگی شما که با بیماران آلزایمر یا زوال عقل کار میکند. فیلم پدر بهترین گزینه برای ایجاد حس همدردی با اوست .

چشمگیرترین جنبه پدر این است که چگونه زلر به جای اینکه بخواهد تکه تکه خاطرات را در ذهن آنتونی باز کند، بیننده را در لحن احساسی هر صحنه خاص نگه می‌دارد. البته موسیقی نیز در این مدیوم تاثیر عجیبی دارد. کار Ludovico Einaudi در موسیقی فیلم عالیست. گاهی اوقات موسیقی مانند یک هیجان پارانوئید پخش می‌شود و باعث ایجاد تنش در بیننده می‌شود، گویا ما در آستانه کشف یک توطئه بزرگ علیه آنتونی هستیم.

  • جوایز: برنده 2 جایزه اسکار.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Christopher Hampton, Florian Zeller

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟