دانلود فیلم سینمایی گزارش فرانسوی The French Dispatch 2021

دانلود فیلم سینمایی گزارش فرانسوی The French Dispatch 2021 (2021)

مدت زمان: 107 دقیقه کشور: ، رده سنی:

نامه‌ای عاشقانه به روزنامه‌نگاران در یکی از پست‌های یک روزنامه آمریکایی در یک شهر خیالی قرن بیستم فرانسه که مجموعه‌ای از داستان‌های منتشر شده در "مجله فرنچ دیسپاچ" را زنده می‌کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم گزارش فرانسوی The French Dispatch 2021
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی گزارش فرانسوی یا فرنچ دیسپچ (The French Dispatch) یک فیلم کمدی، درام و عاشقانه محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و آلمان به کارگردانی وس اندرسن است که توسط سه کمپانی‌ American Empirical Pictures و Indian Paintbrush و Studio Babelsberg تهیه و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز وس اندرسن براساس داستانی از جیسون شوارتزمن و رومن کاپولا نوشته و هنرمندانی چون تیموتی شالامی، الیزابت ماس، اوون ویلسون، سرشه رونان، کریستف والتس، بیل مری، ادوارد نورتون، تیلدا سوئینتن، لئا سیدو، ویلم دفو، بنیسیو دل تورو، لیو شرایبر، آدرین برودی، فرانسیس مک دورمند، آنجلیکا هیوستون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی گزارش فرانسوی پس از حضور در جشنواره‌های Cannes Film Festival و Hollywood Critics Association موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه نخل طلایی برای بهترین کارگردانی و جایزه Midseason Award برای مورد انتظارترین فیلم تا پایان سال 2021 شود.

بررسی ویژه 8/10

وس اندرسون کلاسیک
اکتبر 2021
به زیبایی آنطور که انتظار داشتم با یکی از نویسنده/کارگردان مورد علاقه ام انجام شد، اما کاش کمی بیشتر دوستش داشتم. من به اندازه برخی از فیلم های دیگر او احساس سرمایه گذاری عاطفی نداشتم. شاید انتظارات من آنقدر بالا بود که مجبور شدم کمی ناامید شوم تا 110٪ دوباره تماشا کنم و شرط می بندم که نظرم تغییر کند.

با توجه به اینکه من واقعاً فیلم را دوست داشتم و با تماشای آن لذت بردم. وس اندرسون کلاسیک

  • جوایز: نامزد 3 جایزه بفتا 23
  • زبان: انگلیسی فرانسوی
  • نویسنده: Wes Anderson, Roman Coppola, Hugo Guinness

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟