دانلود فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه  Shang-Chi and Ten Rings

دانلود فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه Shang-Chi and Ten Rings (2021)

مدت زمان: 132 دقیقه کشور: رده سنی:

وقتی شانگ چی به سازمان مخفیانه ده حلقه کشانده می شود ، مجبور می شود با گذشته ای که فکر می کرد پشت سر گذاشته است مقابله کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.4 /10
71
91%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی، فانتزی و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و استرالیا به کارگردانی دستین دنیل کرتون است که توسط سه کمپانی‌ Walt Disney Pictures و Marvel Studios و Fox Studios Australia تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) را نیز دستین دنیل کرتون، دیوید کالاهام و اندرو لانهم به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده.همچنین این فیلم که براساس شخصیت شانگ چی از مارول کامیکس ساخته شده و بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب میشود.

بررسی ویژه 7/10

این می‌توانست عالی باشد اگر به خاطر نوشته‌های جذاب نبود.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings یک مقدمه مطمئن از اولین ابرقهرمان آسیایی مارول محسوب می‌شود. این فیلم بهترین طراحی مبارزه‌ها و همچنین یکی از پیچیده‌ترین شرورهای احساسی در دنیای سینمایی مارول را به نمایش می‌گذارد.

منتقدانی که نظرشان را برای این فیلم ثبت کردند، تا حد زیادی آن را مورد تحسین قرار دادند. از جمله نقاط قوت این فیلم می‌توان به طراحی خیلی خوب صحنه‌های اکشن، نحوه نمایش و بررسی فرهنگ آسیایی و همچنین بازی فوق‌العاده‌ی بازیگرانی همچون لیو و تونی لیانگ اشاره کرد.

لحظه‌هایی در این فیلم وجود دارد که می‌توان منحصر به‌ فردی را در آن دید. در مقایسه با آثار قبلی این دنیای سینمایی می‌توان گفت که شانگ چی یک فیلم کاملا متفاوت و کاملا برتر است.

  • جوایز: نامزد 1 اسکار.
  • زبان: انگلیسی، ماندارین
  • نویسنده: Dave Callaham, Destin Daniel Cretton, Andrew Lanham

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟