کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال بارگزاری Upload فصل دوم

دانلود سریال بارگزاری Upload فصل دوم (2020–)

مدت زمان: 50دقیقه کشور: رده سنی:

سریال جذاب Upload 2020 در سال ۲۰۳۳ روایت شده است. جایی که انسان ها می توانند بعد از مرگ خود را در یک محیط مجازی بارگذاری کنند! نیتن که یک برنامه نویس است، در اثر تصادف می میرد و در برنامه بسیار گران قیمت لیک ویو بارگذاری می شود. اما خیلی زود می فهمد که کاملاً تحت کنترل نامزد زنده اش، اینگرید، قرار دارد. او سعی می کند با خوبی ها و بدی های آن بهشت دیجیتال کنار بیاید و با اپراتور خدمات مشتریان خود به نام نورا پیوندی برقرار می کند. نورا تحت فشار کارش است، پدرش به زودی می میرد و نمی‌خواهد بارگذاری شود و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال آپلود یا بارگزاری (Upload 2022) سریالی کمدی، رازآلود و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است که پخش فصل اول آن از سال ۲۰۲۰ و فصل دوم آن هم در سال ۲۰۲۲ در سرویس پرایم ویدیوی آمازون آغاز شد؛ بازیگرانی چون رابی امل، اندی الو، زینب جانسون، کوین بیگلی، الگرا ادواردز، اوون دنیلز، آندره روزن و جردن جانسون ،هیندز در سریال بارگزاری یا آپلود به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سریال (Upload 2022) به دلیل داشتن داستان خنده دار و جذابش باعث شده یکی از پربازدیدترین سریال های خارجی در سال ۲۰۲۰ باشد.

 

بررسی ویژه 7/10

فصل ها خیلی کوتاه هستند…

من عاشق آپلود هستم. اینجا چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. راز. کمدی. عاشقانه. دعوا. درام. لطفا یک فصل دیگر را زودتر به ما بدهید. یکی از نکات بسیار جلوه‌گر و پراهمیتت در سریال، که می‌توانست توجه بیشتری را نیز به خود اختصاص دهد، رابطه ناتان و نورا بوده است.

در ابتدا شرکت‌هایی را می‌بینیم که با ایجاد جهانی مجازی (شبیه به متاورس اما بسیار پیشرفته‌تر)، در حال تبلیغات برای زندگی ابدی و ادامه آن پس از مرگ فیزیکی هستند. همین ایده هم بسیار جذاب است و هم تاریک چرا که بحث آگاهی و روح انسان نیز به چالش کشیده شده است! جدای از موضوع جذاب و فیلم‌نامه تقریبا رضایت بخش، درامی عمیق در روابط شخصیت‌ها (کارکترهای سریال) شکل خواهد گرفت.

 

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Greg Daniels

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟