دانلود سریال هیلو Halo 2022 فصل اول

دانلود سریال هیلو Halo 2022 فصل اول (2022–)

مدت زمان: 60دقیقه کشور: رده سنی:

سریال هیلو Halo 2022 بر اساس بازی ویدیویی ای با همین نام ساخته شده است. در این مجموعه حماسی که داستان آن در قرن 26 به وقوع می پیوندد، بیگانگان تهدیدی برای نابودی بشریت محسوب می شوند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.0 /10
62%
60%%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال هیلو فصل اول (Halo 2022) سریالی اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی هیجان انگیز و جنگی محصول کشور آمریکا است که توسط استیون کین و کایل کیلن ساخته شده است. سریال هیلو  Halo 2022 فصل اول از سرویس استریم +Paramount در 24 مارچ 2022 منتشر شد. در این سریال پابلو شرایبر از خدایان آمریکایی به عنوان مرد پشت کلاه ایمنی نمادین انتخاب می شود و ناتاشا مک الهون در نقش دکتر کاترین الیزابت هالسی بازیگر کورتانا، جن تیلور، چارلی مورفی، شبانه اعظمی، بوکیم وودبین، یرین ها، الیو گری و کیت کندی بازی کرده اند. داستان این مجموعه درباره پیشرفته‌ترین سرباز و مبارز زمین در قرن ۲۶ میلادی است که تنها امید بشریت در مقابل اتحاد بیگانگان محسوب می‌شود.

بررسی ویژه 8/10

سریال علمی تخیلی خیلی خوب!

من هرگز بازی های Halo را بازی نکردم بنابراین واقعاً نمی دانستم چه انتظاری داشته باشم اما باید بگویم که واقعاً آن را دوست داشتم. به نظر می رسد که اکثر افرادی که آن را دوست ندارند به این دلیل است که دقیقاً شبیه بازی ویدیویی نیست. چرا مردم نمی دانند که بازی ها، کتاب ها، کمیک ها و غیره باید برای تلویزیون اقتباس شوند. همین افراد از این که فیلم های ابرقهرمانی دقیقاً شبیه کمیک نیستند شکایت دارند. 99 درصد از مخاطبان به این دلیل که کمیک یا کتاب را نمی خوانند اهمیتی نمی دهند. این فیلم‌ها نمایش‌ها صدها میلیون دلار درآمد دارند و شاید 1٪ از آن مطالب منبع را بخوانید.من کاملاً این را به هر کسی که طرفدار علمی تخیلی یا اکشن است توصیه می کنم!

  • جوایز: 3 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Steven Kane, Kyle Killen

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟