دانلود فیلم ای.تی موجود فرا زمینی E.T. the Extra-Terrestrial

دانلود فیلم ای.تی موجود فرا زمینی E.T. the Extra-Terrestrial (1982)

مدت زمان: 115 دقیقه کشور: رده سنی:

موجودِ فضاییِ بیگانه ای به نام «ئی.تی.» از سفینه ی فضایی اش که در جنگلی در حومه ی لس آنجلس فرود آمده ، جا می ماند و در حیاط خلوت خانه ای پناه می گیرد. در آن خانه پسربچه ای به نام «الیوت» زندگی می کند و خیلی زود «الیوت» ، «ئی. تی.» را می بیند و دوستی و اعتمادش را جلب می کند. اما…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم ای.تی موجود فرازمینی E.T. the Extra-Terrestrial
دوبله فارسی
0
0

فیلم ای.تی موجود فرا زمینی (به انگلیسی: E.T. the Extra Terrestrial) فیلمی سینمایی در سبک علمی تخیلی و درام است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده و در سال ۱۹۸۲ منتشر شده‌است. این فیلم از نگاه انجمن صنعت فیلم آمریکا یکی از ۱۰ فیلم برتر در سبک علمی تخیلی است. فیلمنامه این فیلم را ملیسا متیسن برای اسپیلبرگ نوشت.پس از انتشار فیلم(E.T. the Extra Terrestrial) کتابی گویا با نام ئی.تی. موجود فرازمینی توسط استیون اسپیلبرگ و به روایت مایکل جکسون منتشر شد.

فیلم ای.تی موجود فرا زمینی یکی ازبهترین فیلم‌های اسپیلبرگ است که توانست با استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران و هم منتقدین رو به رو شده‌است و از نظر فروش با محاسبه نرخ تورم پرفروش‌ترین فیلم اسپیلبرگ با فروشی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و یکی از ۱۰ فیلم پرفروش جهان با محاسبه نرخ تورم است.این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال شد و رکورد جنگ ستارگان را شکاند و تا چند سال و قبل از فیلم پارک ژوراسیک ۱ پرفروش‌ترین فیلم جهان بود.

برنده 4 جایزه اسکار

بررسی ویژه

پرتره ای شگفت انگیز و صمیمانه از دوران کودکی است که دوستی بین الیوت، پسر جوانی که در کالیفرنیا زندگی می کند.

یک موجود فرازمینی که به طور تصادفی توسط سفینه فضایی خود رها می شود، بررسی می کند. از تماشای چندباره در دوران کودکی تا حس نوستالژیک گرمایی که از تماشای آن امروزه دریافت می‌کنم.

به هیچ وجه نمی‌توانم از این شاهکار علمی تخیلی ایراد بگیرم.یکی از بهترین فیلم های اسپیلبرگ، “E.T.” داستانی دلسوزانه و عاطفی است که مملو از داستان‌گویی هوشمندانه، کارگردانی جسورانه و جلوه‌های بصری پیشرفته است.

یکی از نمادین‌ترین تصاویر تاریخ سینما را نیز در خود دارد. یک ماجراجویی قابل توجه که هم به عنوان یک درام خانوادگی تاثیرگذار و هم یک فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز عمل می کند و باید همه آن را ببینند.

  • جوایز: برنده 4 جایزه اسکار
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Melissa Mathison

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟