دانلود فیلم ثور عشق و تندر Thor: Love and Thunder 2022

دانلود فیلم ثور عشق و تندر Thor: Love and Thunder 2022 (2022)

مدت زمان: 102دقیقه کشور: ، رده سنی:

خلاصه داستان : داستان Thor: Love and Thunder 2022 در مورد ثور خودش را در یک ماجراجویی متفاوت که قبلا تجربه نکرده، می‌بیند و او در تلاش است تا به آرامش درونی خودش برسد. اما بازنشستگی ثور توسط یک قاتل کهکشانی به‌نام گور قصاب خدایان که به‌دنبال انقراض خدایان است، متوقف می‌شود. برای مواجه شدن با این تهدید، ثور از پادشاه والکری، کورگ و جین فاستر که حالا به مایتی ثور تبدیل و با میولنیر بسیار قدرتمند شده، درخواست کمک می‌کند. ثور آن‌ها را وارد ماجراجویی کیهانی می‌کند تا ریشه انتقام گور را کشف کنند و قبل از..

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم ثور عشق و تندر Thor: Love and Thunder 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

فیلم سینمایی ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) یا ثور ۴ (Thor 4) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، علمی‌تخیلی، فانتزی عاشقانه و موسیقی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) است که توسط دو کمپانی Marvel Studios و Walt Disney Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) را نیز جنیفر کایتین رابینسون و تایکا وایتیتی براساس شخصیت ثور از مارول کامیکس به رشته تحریر درآورده و ستارگانی چون کریس همسورث تسا تامپسون، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، کریس پرت، جیمی الکساندر، پام کلمنتیئف، دیو باتیستا، کارن گیلان، شان گان، جف گلدبلوم، وین دیزل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 8 جولای سال 2022 میلادی توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

 

بررسی ویژه

تایکا وایتیتی کارگردان مناسبی برای ثور نیست…

یکی از مهم‌ترین نکات این فیلم، عنوان عشق و رعد بود. در ابتدا تصور می‌شد که عشق و رعد نشان از رابطه میان ثور و جین فاستر باشد. اما در آخرین دیالوگ این فیلم متوجه شدیم که عشق و رعد، القاب دختر گور و ثور هستند. این لحظه به طور کلی مفهوم فیلم را تغییر می‌دهد.

اما مسئله این است که فیلم Guardians of the Galaxy و یا حتی قسمت سوم فیلم ثور، جزو کمدی‌ترین آثار مارول بودند. اما این بخش کمدی نه تنها آسیبی به اثر نزده بود،‌ بلکه سبکی نو جدید را در دنیای سینمایی مارول ایجاد کرده بود که جذابیت منحصر به فردی داشت.
شاید او می توانست یک فیلم عالی ددپول بسازد اما ثور باید بیشتر از این می بود. حتی عملکرد فوق العاده کریستین بیل در نقش گور نیز نتوانست آن را حفظ کند. طرفداران واقعی ثور قرار نیست از این فیلم لذت ببرند.

 

  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Taika Waititi, Jennifer Kaytin Robinson, Stan Lee

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟