دانلود فیلم مامور بازی Agent Game 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم مامور بازی Agent Game 2022 زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 90دقیقه کشور: رده سنی:

در مورد یک افسر سازمان سیا به نام هریس است که در ماموریت بازداشت و جابجایی اتباع خارجی برای بازجویی شرکت دارد. اما زمانی که یکی از این افراد به قتل می‌رسد، هریس به اشتباه به عنوان مقصر شناخته می‌شود. حال او باید از تیمی از ماموران که برای دستگیری وی فرستاده شده‌اند فرار کرده و حقیقت را آشکار کند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی مامور بازی یا ایجنت گیم یک فیلم اکشن، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی گرنت اس جانسون است که توسط دو کمپانی Taylor & Dodge و Project Infinity تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم سینمایی مامور بازی را نیز تایلر دبلیو کانی و مایک لانگر به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون مل گیبسون، جیسون آیزاکس کیتی کسیدی، درموت مالرونی، آدان کانتو، برخد عبدی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛  همچنین این فیلم اکشن اولین بار در تاریخ 8 آوریل سال 2022 میلادی توسط Saban Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم مامور بازی پس از پخش با بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبان روبرو شد آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه جیسون آیزاکس و مل گیبسون، موسیقی متن و همچنین نحوه فیلمبرداری را ستودند اما در مقابل فیلمنامه و همچنین کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند. عکاسی اصلی فیلم در آگوستا، جورجیا، در 29 مارس 2021 آغاز شد و ماه بعد در 23 آوریل به پایان رسید.

بررسی ویژه

طرح وحشتناک، نویسندگی، بازیگری…

من هرگز آنقدر انگیزه نداشتم که نقدی بنویسم تا به مخاطبان عمومی در مورد بد بودن فیلم هشدار دهم.

جایی که صحنه تیراندازی و انفجارهای متعدد در آن فیلم‌برداری شد. آسیاب سیبلی در کانال آگوستا نیز برای ایجاد “مرکز بازداشت مخفی جاسوسی” در فیلم استفاده شد. در فیلمبرداری این فیلم در جورجیا،مدیر تولید،گفت که با وارن اوسترگارد تهیه کننده خط صحبت کرده تا پروژه را به ایالت منتقل کند.

کونی،که تهیه کننده این فیلم نیز بود، گفت که این تولید به اقتصاد محلی کمک می کند. با طراح فیلم آگوستا، جنیفر بوون، تأثیر اقتصادی آن را حدود 1 میلیون دلار تخمین زد.در یک مصاحبه جداگانه، کونی همچنین اشاره کرد که این پروژه توانست افراد محلی را از آگوستا برای هر بخش در فیلم استخدام کند.و به گروه تولید اجازه داد تا “جاه طلبی های بزرگ” خود را به انجام برسانند.

 

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mike Langer, Tyler W. Konney

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟