دانلود فیلم پرتاب به ماه Moonshot 2022

دانلود فیلم پرتاب به ماه Moonshot 2022 (2022)

مدت زمان: 104 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم پرتاب به ماه Moonshot 2022 در آینده‌ای روایت می‌شود که در آن مریخ توسط انسان‌ها ساخته شده و تحت استعمار قرار گرفته است. در این میان دو دانشجوی بسیار متفاوت به هم می پیوندند تا با یک شاتل فضایی به سیاره مریخ رفته و با افرادی که در انتظارشان هستند متحد شوند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم پرتاب به ماه Moonshot 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

 

فیلم سینمایی پرتاب به ماه یا مون‌شات یک فیلم کمدی، عاشقانه و علمی تخیلی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کریستوفر وینترباوئر است که توسط سه کمپانی Berlanti Productions و Entertainment 360 و Good Universe تولید و منتشر شد.فیلمنامه فیلم پرتاب به ماه را نیز مکس تکس به رشته تحریر درآورده وهمچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 31 مارس سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی اچ‌بی‌او مکس HBO Max در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

بررسی ویژه 6/10

فیلم Moonshot یک فیلم تینیجری به معنای واقعی کلمه است.

به نظرم شروع عجیب یا کند بود، اما زمانی که آنها وارد فضا می‌شوند همه چیز شروع می‌شود.نوجوانی که نمی‌داند در زندگی چه می‌خواهد، داستان پسر فقیر و دختر پول داری که هیچ وجه اشتراکی ندارند اما با هم ارتباط می‌گیرند. Moonshot سرگرم‌کننده است. کسی نمی‌تواند خلاف این موضوع را بگوید. فیلم ریتم خوبی دارد و تکراری و حوصله سربر نمی‌شود.

اتفاقات نو می‌مانند و هر دفعه موضوع جدیدی در داستان پیش می‌آید که نشان‌دهنده توجه تیم سازنده به تکراری نشدن فیلم است.هدف فیلم سرگرم‌کننده بودن است  و چیز خاص دیگری ندارد و اگر این کار را هم نمی‌توانست انجام دهد شاید به فیلمی تبدیل می‌شد که در اواسط می‌توانستیم آن را قطع کنیم.از ایرادات Moonshot استفاده زیاد از کلیشه‌ها است.این موضوع فیلم را برای مخاطب قابل‌پیش‌بینی می‌کند.  فیلم بسیار به کلیشه‌های فیلم‌های تینیجری پایبند است.

اما فیلم لحظات شیرین و کمدی‌های لطیفی دارد و سعی می‌کند خود را به اثری حال‌خوب‌کن تبدیل کند. باید گفت اندکی در این امر موفق است. لحظاتی وجود دارند که می‌توانند لبخندی روی لب شما بیاورند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Max Taxe

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟