دانلود فیلم پیمانکار The Contractor 2022

دانلود فیلم پیمانکار The Contractor 2022 (2022)

مدت زمان: 103 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم پیمانکار The Contractor 2022 در مورد فردی به نام جیمز هارپر (کریس پاین) است که پس از اخراج شدن از نیروهای ویژه ایالات متحده، تصمیم می‌گیرد با پیوستن به یک سازمان خصوصی قراردادی در کنار بهترین دوستش و تحت فرمان یکی از کهنه کارها به کار خود ادامه دهد. اما حضور جیمز در یک ماموریت مخفی، خانواده او را در معرض خطر قرار داده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
5.8 /10
52/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم پیمانکار The Contractor 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی پیمانکار یا کانتراکتوریک فیلم اکشن، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی تاریک صالح است که توسط دو کمپانی 30WEST و Icon Films تولید و منتشر شد.فیلمنامه فیلم پیمانکار را نیز جی پی.دیویس به رشته تحریر درآورده.همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 1 آوریل سال 2022 میلادی توسط Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط Sony Pictures Home Entertainment در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید جالب است بدانید  پس از اکران با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران از جمله کریس پاین، سکانس‌های اکشن، نویسندگی، داستان و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را تحسین کردند.

بررسی ویژه 5/10

مناسب اما خیلی منظم

این یک فیلم خوب با داستانی مناسب و اکشن مناسب است. کریس پاین عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد. متاسفانه این فیلم نیز نسبتا کند، کاملاً قابل پیش بینی و بسیار منظم است.

فیلم پیمانکار درنهایت شاید فیلمی برای زمانی‌که چیز زیادی برای تماشا کردن نداشته باشیم، گزینه بدی نباشد، گرچه فیلم پیمانکار می‌تواند بازگشت خوبی برای کریس پاین باشد.درواقع روابط این دو شخصیت از نقاط قوت فیلم است و حتی فیلم میتوانست بخش و زمان بیشتری از فیلم را روی این دو شخصیت صرف کند.

در هر حال فیلم طبق انتظار پایانی ناامید کننده را نیز ارائه می‌کند و درنهایت هم مشخص نشد هدف اصلی فیلم چیست. آیا فیلم قرار است پشت صحنه چنین گروه‌هایی را نمایش دهد یا اینکه فیلم قرار است وضعیت بخشی از کهنه‌ سربازان مثل قهرمان داستان را روایت کند؟ درهرحال ما در پایان نه شاهد عواقبی برای شخصیت اصلی هستیم و نه مشخص شد که درنهایت چرا کسی در این موضوع دخالت نکرده است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: J.P. Davis

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟