فیلم سینمایی شیطانی Malum 2023

فیلم سینمایی شیطانی Malum 2023 (2023)

مدت زمان: 92 دقیقه کشور: ، رده سنی:

یک افسر پلیس تازه کار با کمال میل آخرین شیفت را در یک ایستگاه پلیس تازه از کار افتاده انجام می دهد تا رابطه مرموز بین مرگ پدرش و یک فرقه شرور را کشف کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم سینمایی شیطانی Malum 2023

فیلم شیطانی یا مالوم  (Malum) یک فیلم ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و ایتالیا به کارگردانی آنتونی دی بلاسی (Anthony DiBlasi) است.

توسط کمپانی‌ Welcome Villain تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز آنتونی دی بلاسی و اسکات پویلی به صورت مشترک، به نگارش درآورده است.  هنرمندانی همچون جسیکا سولا، کوین وین، مونرو کلاین، کندیس کوکا، والری لو، کلارک ولف، ناتالی ویکتوریا، چانی مورو، سام بروکس، بریت جورج، مورگان لنون، دانیل کوین، بن کاساندی، کریستوفر متیو اسپنسر، انجل ری، دونوان کرک پاتریک، اریک اولسون، دیوید فولتز، بروکلین دورس، مگان ماسی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 9/10

یک سواری هیجان انگیز شدید از ابتدا تا انتها
مارس 2023
Malum فیلم بلند کاملاً جدید از فیلم های Welcome Villain است. نویسنده و کارگردان آن آنتونی دیبلاسی، همان مردی که آخرین شیفت را برای ما به ارمغان آورد. ژانر وحشت مملو از انواع بازسازی‌ها، ریبوت‌ها و اقتباس‌های تلویزیونی از فرنچایزهای رایج است. Malum یک تغییر سرعت در این زمینه است، زیرا به عنوان نوعی تصور مجدد از Last Shift به بازار عرضه می شود.

در حالی که این توصیف دقیق است، من استدلال می کنم که آخرین شیفت و مالوم دو فیلم متفاوت هستند. دقیقاً مانند رابطه The Evil Dead با Evil Dead 2. از بهترین عناصر Last Shift استفاده می کند، طرحی را که قبلاً آشنا بود گرفته و آن را با بودجه بالاتر و سرعت بهتر تغییر می دهد. همه اینها در حالی که شدت صدا را به 11 می رساند. Malum از نظر ترس، تخیل و خشونت ظالمانه سادیستی نسخه ای حتی تاریک تر از فیلم است. صحنه ابتدایی فیلم حداقل می‌گوید افتادن فک است و این صرفاً طعم کابوس جهنمی آینده است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Anthony DiBlasi, Scott Poiley

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟