فیلم سینمایی ارباب حلقه ها 2002 The Lord of the Rings

فیلم سینمایی ارباب حلقه ها 2002 The Lord of the Rings (2002)

مدت زمان: 179 دقیقه کشور: ، رده سنی:

در حالی که فرودو و سام با کمک گولوم شیطون به موردور نزدیک‌تر می‌شوند، گروه دوپاره در برابر متحد جدید سائورون، سارومان، و انبوهی از ایزنگارد او ایستادگی می‌کنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
8.8 /10
87
95%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
0
0

ارباب حلقه‌ها: دو برج (انگلیسی: The Lord of the Rings: The Two Towers)

فیلم ارباب حلقه ها ماجراجویی فانتزی حماسی به کارگردانی  پیتر جکسون است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.

این فیلم بر پایهٔ جلد دوم رمان ارباب حلقه‌ ها نوشتهٔ جی. آر. آر. تالکین ساخته شده‌است. این فیلم دنبالهٔ The Lord of the Rings: یاران حلقه (۲۰۰۱) است و دومین قسمت از سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ ها محسوب می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهدهٔ باری ام آزبرن، فرن والش و جکسون از فیلم‌نامه‌ای به‌قلم والش، فیلیپا بوینس، استیون سینکلر و جکسون بوده‌است. در این فیلم گروه بازیگران متشکل از الایجا وود، ایان مک‌کلن، لیو تایلر، ویگو مورتنسن، شان آستین، کیت بلانشت، جان ریس-دیویس، برنارد هیل، کریستوفر لی، بیلی بوید، دامینیک مانهن، اورلاندو بلوم، هوگو ویوینگ، میراندا اتو، دیوید ونهام، براد دوریف، کارل اربن و اندی سرکیس حضور دارند.

 

  • بررسی ویژه:

پیتر جکسون هنگام خلق ارباب حلقه ها: یاران حلقه واقعاً از خودش پیشی گرفت و در قسمت دوم سه گانه نتوانست ما را ناامید کند. The Two Towers به ​​ما نشان می‌دهد که او مانند بسیاری از کارگردانان شگفت‌انگیز یک ضربه‌ای نیست

این فیلم بزرگترین فیلم این سه گانه است.این فیلم چیزهای زیادی دارد مانند نبرد شگفت انگیز هلمز دیپ. فرودو و سم به کوه دووم می روند تا حلقه را نابود کنند. اما کسی که آنها را در این راه هدایت می کند، گولوم است، او آنقدر خزنده و واقع بینانه به نظر می رسد که احساس نمی کند از ما جدا شده است. بازی قدرتمند اندی سرکیس در نقش گولوم، او باید نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد می شد.

 

 

مناسب جمع خانواده

  • جوایز: برنده 2 جایزه اسکار
  • زبان: انگلیسی، سینداری، انگلیسی قدیمی
  • نویسنده: J.R.R. Tolkien, Fran Walsh, Philippa Boyens

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟