کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم نیت بهتر از همیشه Better Nate Than Ever 2022

دانلود فیلم نیت بهتر از همیشه Better Nate Than Ever 2022 (2022)

مدت زمان: 94 دقیقه کشور: رده سنی:

در مورد پسری 13 ساله به نام نیت فاستر است که برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ خیال‌پردازی می‌کند. حال او و دوستش لیتی، سفری جسورانه به شهر نیویورک را آغاز کرده تا در تست بازیگری برای نمایش «لیلو و استیچ: موزیکال» شرکت کنند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم نیت بهتر از همیشه Better Nate Than Ever2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی نیت بهتر از همیشه (Better Nate Than Ever) یک فیلم کمدی، درام، خانوادگی و موزیکال محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی تیم فدرل است که توسط دو کمپانی Marc Platt Productions و Walt Disney Pictures تولید و منتشر شد. فیلمنامه فیلم نیت بهتر از همیشه را نیز تیم فدرل براساس رمانی به همین نام در سال 2013، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون آریا بروکس فین ایگان-لیانگ، پیرسون سالوادور، مندی گونزالس، جیمی ری بنت، براندون اسپینوزا، ادی کوپر، کیم بریوس لین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 15 مارس سال 2022 میلادی توسط 20th Century Studios در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در 1 آوریل همان سال توسط +Disney در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم پس از پخش با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، سکانس‌های کمدی، کارگردانی و داستان فیلم را ستودند.

بررسی ویژه 6/10

خوبه……..

برای استانداردهای دیزنی این فیلم خوب است. اما برای فیلم ها به طور کلی، خوب است اما فراموش شدنی است. من فکر می کنم عجیب بود که دیزنی این همه محتوای موجود را برای یکی تجاری می کرد. اما به غیر از این فقط یک نوع فیلم از طرفداران برادوی است. و تمام نکاتی را که از یک نوع فیلم سرویس پخش مستقیم دیزنی انتظار دارید انجام دهد. این فیلم با لحظات شاد و موزیکال بسیار انتخاب خوبی برای مشاهده با خانواده خواهد بود.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Tim Federle

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟