کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال تاریک Dark فصل سوم

دانلود سریال تاریک Dark فصل سوم (2017–2020)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: ، رده سنی:

سریال دارک، در سال ۲۰۱۹ و در یکی از دهکده‌های کشور آلمان، دو کودک کم سن و سال ناپدید می‌شوند. دیری نمی‌گذرد که مفقود شدن این دو کودک، روابط میان چهار خانواده را آشکار می‌سازد و...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال تاریک یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی هیجان انگیز آلمانی است که توسط باران بو اودار و جانژه فریز ساخته شده است. این فیلم به مدت سه فصل از سال 2017 تا 2020 پخش شد. داستان شخصیت‌هایی از دهکده خیالی ویندن، آلمان را دنبال می‌کند که در پی ناپدید شدن یک کودک، حقیقت را دنبال می‌کنند. آنها پیوندهای بین چهار خانواده را دنبال می کنند تا یک توطئه شوم سفر در زمان را که چندین نسل را در بر می گیرد، کشف کنند.و به بررسی مفاهیم وجودی زمان و تأثیر آن بر طبیعت انسان می پردازد. دارای یک گروه بازیگران است.Dark در 1 دسامبر 2017 در نتفلیکس شروع به کار کرد. این اولین سری اصلی این سرویس به زبان آلمانی است. فصل دوم در 21 ژوئن 2019 منتشر شد،  در حالی که فصل سوم و آخرین در 27 ژوئن 2020 منتشر شد.

دارک مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، با تمجید از لحن، جلوه های بصری، بازیگری، بازیگران، موسیقی و جاه طلبی و پیچیدگی روایتش. پایان سریال نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بسیاری آن را نتیجه ای «راضی کننده» نامیدند. در سال 2021، بی بی سی این مجموعه را به عنوان پنجاه و هشتمین سریال برتر تلویزیونی قرن بیست و یکم رتبه بندی کرد.

 

 

بررسی ویژه 10/10

تاریک، یک سریال علمی تخیلی مغزی مهیج

Dark یکی از بهترین سریال های ماوراء طبیعی و علمی تخیلی نتفلیکس است. دلایل مختلفی وجود دارد که این سریال را به یک سریال فوق العاده تبدیل می کند که مطمئناً ذهن شما را به هم می زند.

یکی از ناکامی‌های این نمایش می‌توانست به راحتی خط داستانی سفر در زمان آن باشد، زیرا، اجازه دهید با آن روبرو شویم، ایجاد یک داستان سفر در زمان معقول بسیار سخت است. به بیان ساده، سفر در زمان نیز در نمایش به عنوان استعاره ای از رویارویی با خود، گذشته و آینده، و در راه هموار کردن راه برای رشد (و شاید هم تخریب) وجود دارد. 

  • جوایز: 8 برد
  • زبان: آلمانی
  • نویسنده: Baran bo Odar, Jantje Friese

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟