دانلود فیلم اعتراف کن فلچ Confess, Fletch2022

دانلود فیلم اعتراف کن فلچ Confess, Fletch2022 (2022)

مدت زمان: 99دقیقه کشور: رده سنی:

مردی به نام «فلچ» خود را مظنون شماره یک چند قتل می‌بیند و علاوه بر اینکه باید بی گناهی خود را ثابت کند، همزمان باید به دنبال یک مجموعه هنری دزدیده شده نیز بگردد اما...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
بازیگران: Jon Hamm - Lorenza Izzo -
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم اعتراف کن فلچ Confess, Fletch2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی اعتراف کن، فلچ (Confess, Fletch) یک فیلم کمدی، جنایی، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی گرگ موتولا (Greg Mottola) است که توسط کمپانی Miramax تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز گرگ موتولا و زیو بورو براساس رمانی به همین نام نوشته گریگوری مک‌دونالد در سال 1976، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون جان هم، لوسی پانچ، مارسیا گای هاردن، کایل مک لاکلان، لورنزا ایزو، جان اسلاتری، آیدن مایری، رابرت پیکاردو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم اعتراف کن، فلچ اولین بار در تاریخ 16 سپتامبر سال 2022 میلادی از شبکه Showtime Networks در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط Paramount Global در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم اعتراف کن، فلچ پس از انتشار با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد؛ این فیلم برای کارگردانی شخصیت‌پردازی‌ها، شیوه روایت، استفاده از داستان طنز، سکانس‌های مهیج، فیلمنامه اقتباسی، نحوه فیلمبرداری و همچنین صداگذاری‌ها تحسین و ستایش شد.

بررسی ویژه 7/10

سرگرمی خوب

من واقعا از این کار لذت بردم. Jon Hamm به نوعی توانست شخصیت را آشنا نگه دارد، اما همچنین آن را کاملاً از آن خود کند. من طرفدار زیادی از نسخه اصلی نیستم (دوباره آنها را دیدم و آنها را دوست داشتم اما هیچ احساسات شدیدی نسبت به آنها ندارم) بنابراین انتظارات کمی داشتم اما هوشمندانه است، خنده دار است، از آن خارج نمی شود، استقبال می شود و خیلی تلاش نمی کند فراموش شدنی بودن حد و مرزی است، اما این چیز وحشتناکی نیست. لازم نیست هر فیلمی خودش را در حافظه شما بسوزاند و این فیلم دقیقاً همان کاری را که باید انجام می دهد. برای چرخه زندگی خود سرگرم می کند.

واقعا لذت بخش و آسان برای تماشا…

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Zev Borow, Gregory McDonald, Greg Mottola

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟