دانلود فیلم سینمایی همراه برای سواری Along for the Ride 2022

دانلود فیلم سینمایی همراه برای سواری Along for the Ride 2022 (2022)

مدت زمان: 106 دقیقه کشور: رده سنی:

تابستان قبل از کالج، آودن با الی مرموز آشنا می شود. در حالی که شهر ساحلی کولبی آرام و ساکت است، آن دو به یک تلاش شبانه می‌روند تا به اودن کمک کنند تا زندگی نوجوانی سرگرم‌کننده و بی‌خیالی را که هرگز نمی‌توانست داشته باشد، تجربه کند...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم همراه برای سواری Along for the Ride 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی همراه برای سواری Along for the Ride 2022 یک ژانر درام عاشقانه آمریکایی محصول سال 2022 به نویسندگی و کارگردانی سوفیا آلوارز است که بر اساس رمانی به همین نام اثر سارا دسن ساخته شده است. در 6 می 2022 توسط نتفلیکس منتشر شد.بازیگران فیلم سینمایی همراه برای سواری اندی مک داول، بلمونت کاملی، درموت مولرونی، اما پاسارو، جی. هانلیوس، کیت باسورث، لورا کاریوکی، پل کرمیریان، ریکاردو هورتادو، سامیا فینرتی ایفای نقش کردند.

در فیلم سینمایی همراه برای سواری لحظاتی در وجود دارد.جادویی که یک نوجوان را تقویت می کند به نظر می رسد در دسترس است. برای چند ثانیه اینجا یا آنجا می توانید آن را حس کنید. بقیه اش مثل جزر و مد می گذرد.

بررسی ویژه5/10

دقیقا همان چیزی است که شما ممکن است انتظار داشته باشید. فیلم سینمایی همراه برای سواری عاشقانه و عاشقانه برای تعطیلات نوجوانی با محوریت اودن (اما پاسارو)، تماشاچی مردمی بی دست و پا که آرزو دارد شخص دیگری باشد. فیلمبرداری عالی است، به طور کلی پاستلی با برخی نماهای زیبا، به ویژه انتخاب های هماهنگ رنگ. انتقاد اصلی، عدم وجود شیمی بین دو قهرمان داستان است. طبیعی است که داستان اصلی عشق را در هم می شکند. طرح کلی و فرمولی را به آن اضافه کنید، به سرعت پیش بینی آن آسان می شود و جذابیت آن محو می شود. Along for the Ride جادوی دوران جوانی و عشق اول را به تصویر می‌کشد و داستانی قابل‌اعتماد به بلوغ را با یک عاشقانه شیرین ارائه می‌دهد. آلوارز مخاطبان خود را می شناسد و نسبت به من ایده بهتری نسبت به آنچه که می خواهند ببینند دارد، بنابراین قدرت بیشتری برای او و آرزوی موفقیت در آینده است. لحظاتی در Along for the Ride وجود دارد. جادویی که یک فیلم نوجوان را تقویت می کند به نظر می رسد در دسترس است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Sarah Dessen, Sofia Alvarez

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟