کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم سینمایی مردن برای یک دلار Dead for A Dollar 2022

دانلود فیلم سینمایی مردن برای یک دلار Dead for A Dollar 2022 (2022)

مدت زمان: 107 دقیقه کشور: ، رده سنی:

فیلم مردن برای یک دلار Dead for a Dollar 2022 در سال 1897 میلادی روایت شده و در مورد یک شکارچی کهنه‌کار به نام مکس بورلاند (با بازی کریستف والتس) است که برای پیدا کردن همسر یک تاجر ثروتمند به نام ریچل کید، استخدام می‌شود. اما پس از اینکه مکس متوجه می‌شود ریچل به دلیل آزار و اذیت همسرش از دست او فرار کرده، بر سر یک دو راهی قرار می‌گیرد، اینکه کاری که برایش استخدام شده را به پایان برساند یا کنار بماند. درحالیکه مزدوران بی‌رحم و رقیب قدیمی‌اش به شهری که پناهگاه موقتی او است، نزدیک می‌شوند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم مردن برای یک دلار Dead for A Dollar 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی مردن برای یک دلار (Dead for a Dollar) که با عنوان نیز شناخته می‌شود، در ژانر اکشن، وسترن، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورهای کانادا و آمریکا به کارگردانی والتر هیل (Walter Hill) است که توسط دو کمپانی Chaos, a Film Company و Polaris Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم سینمایی مردن برای یک دلار را نیز مت هریس و والتر هیل به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ریچل بروزناهان، ویلم دفو، کریستف والتس، همیش لینکلیتر، بنجامین برت، گابریلا آلیسیا اورتگا، روکو ریز، اسکات پیت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛همچنین فیلم مردن برای یک دلار اولین بار در تاریخ 6 سپتامبر سال 2022 میلادی در هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز Venice Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد سپس در 30 سپتامبر توسط Quiver Distribution در سینماهای کشور آمریکا و کانادا اکران شد؛ این فیلم در نهایت توسط کمپانی Myriad Pictures در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

بررسی ویژه 

بازیگران عالی، اما به طرز عجیبی متوجه شدند، دور از انتظاراست. والتر هیل با ارائه یک وسترن تلخ و شیرین به کارگردانی بازگشت.  والتز و دفو روی فرم هستند. اما اسکات یک دزد صفحه نمایش است. داستان نویسندگان مت هریس و هیل دارای تمام جذابیت های وسترن است که از یک قطعه ژانر می خواهید. این امر زندگی مجموعه‌ها و لباس‌های مکان‌های عالی را که حتی نمره سنتی مناسب هم نمی‌تواند بلند کند، از بین می‌برد. به طور کلی، اگر انتظار عظمت وسترن بزرگ را دارید، ممکن است ناامید شوید، با این حال، اجراهای برتر و یک نخ خوب وسترن مد قدیمی را ارائه می دهد.


  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Matt Harris, Walter Hill

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟