کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم سینمایی مخلوقات خدا God’s Creatures 2022

دانلود فیلم سینمایی مخلوقات خدا God’s Creatures 2022 (2022)

مدت زمان: 94 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

فیلم مخلوقات خدا God’s Creatures در یک دهکده ماهیگیری روایت شده و در مورد مادری به نام آیلین اوهارا است که با گفتن یک دروغ به ظاهر ساده، تلاش می‌کند تا از پسرش برایان در برابر یک اتهام جدی محافظت کند. اما در نهایت این دروغ، خانواده آیلین و همچنین افراد نزدیک به آن‌ها را در یک تنش عاطفی جدی قرار داده و به مرز نابودی می‌رساند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم مخلوقات خدا God’s Creatures 2022
0
0

فیلم سینمایی مخلوقات خدا در ژانر درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورهای آمریکا،انگلستان و ایرلند به کارگردانی مشترک سائلا دیویس و آنا رز هولمر (Saela Davis و Anna Rose Holmer) است که توسط سه کمپانی Nine Daughters و A24 و BBC Film تولید و منتشر شد.فیلم سینمایی مخلوقات خدا اولین بار در تاریخ 19 می سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد سپس در 30 سپتامبر توسط کمپانی A24 در سینماهای منتخب کشور آمریکا و کانادا اکران شد.در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم سینمایی مخلوقات خدا پس از اکران با نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو گردید به طوری که برای چهره‌پردازی‌ها، جلوه‌های بصری، شیوه روایت، خط داستانی، طراحی لباس، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی زیبای امیلی واتسون، موسیقی متن، فضاسازی‌ها، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی تحسین و ستایش گردید.برای اولین بار در جشنواره کن در 19 مه 2022 به نمایش درآمد. در 30 سپتامبر 2022 در سینماها و بنا به درخواست در ایالات متحده اکران شد.

بررسی ویژه 3/10

این به نظر یکی از موارد کلاسیک تریلر است که باعث می‌شود یک فیلم بسیار دراماتیک‌تر / انفجاری‌تر از آنچه هست به نظر برسد. این در واقع یک سوختگی بسیار آهسته است. من می دانم که هدف این فیلم این است که تا حد امکان به زندگی واقعی وفادار باشد، اما فقط کمی درام بیشتر از بین نمی رفت؟ همچنین، فقط بسیار زمزمه کردن. صادقانه بگویم که این بزرگترین چیزی است که من می کنم. من عاشق لهجه غلیظ ایرلندی هستم، اما آن را با زمزمه کردن همراه می کنم و پیروی از آن تقریبا غیرممکن است (مگر اینکه احتمالاً ایرلندی باشید). امادرکل، فیلم های A24 مورد علاقه من نیست. متوجه شدم در حال بررسی مدت زمان باقیمانده بودم، هرگز نشانه بزرگی نبود!



  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Fodhla Cronin O'Reilly, Shane Crowley

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟