دانلود سریال مار اسکس The Essex Serpent 2022 فصل اول

دانلود سریال مار اسکس The Essex Serpent 2022 فصل اول (2022)

مدت زمان: 45 دقیقه کشور: رده سنی:

سریال مار اسکس The Essex Serpent 2022 در مورد یک زن بیوه به نام کورا سیبورن است که برای بررسی گزارش‌های مربوط به بازگشت یک مار افسانه‌ای، به دهکده‌ای کوچک در اسکس نقل مکان می‌کند. اما زمانی که فاجعه‌ای در این دهکده رخ می‌دهد، مردم محلی او را به جذب این موجود افسانه‌ای متهم می‌کنند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

مینی سریال مار اسکس، شیطان اسکس یا اسکس سرپنت (The Essex Serpent ) یک مجموعه درام محصول کشور انگلستان به کارگردانی کلیو بارنارد است که فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2022 میلادی توسط کمپانی See-Saw Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز آنا سیمون براساس رمانی به همین نام اثر سارا پری، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون تام هیدلستون، کلر دینز، هیلی اسکوایرز، فرانک دیلان، کلمانس پوئزی، دیکسی اگریککس، مایکل جیبسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین پخش این سریال اولین بار از تاریخ 13 می سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی +Apple TV در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی آغاز می‌شود؛ سریال مار اسکس در مورد زنی به نام کورا است که به تازگی شوهرش را از دست داده و به شهری کوچک در شرق انگلستان نقل مکان می‌کند تا در مورد ادعای حضور یک افعی غول پیکر افسانه‌ای که ساکنان منطقه را به وحشت انداخته است، تحقیق کند؛ مار اسکس نگاهی اجمالی و سریع به خرافات و سنت‌هایی دارد که در مسیر شخصیت کورا قرار می‌گیرد.

این را بسیار دوست دارم. بسیار جذاب حدس می‌زنم نمی‌توانم مردم را به‌خاطر نظراتشان سرزنش کنم، اما وقتی این مطالب را در اینجا می‌خوانم، گاهی تعجب می‌کنم که مردم از این نمایش‌ها چه انتظاری دارند. خوبه. ما را به این فکر می‌کند که بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد. من نمی توانم پیچشی را که در راه است تصور کنم. شخصیت ها متنوع هستند و به نظر می رسد همه زندگی و مبارزات خاص خود را دارند. برای من نمایش در مورد جامعه و هر یک از نقش‌ها/مبارزه‌های شخصیت در درون نظر می‌دهد. حدس می زنم در پایان، سرعت کمتر از آن چیزی است که مردم به آن عادت کرده اند. آنها 80 ستاره هستند که برای تماشای صفحه نمایش بازی می کنند. هیچ هیولای CGI که ​​شهر را از هم جدا نمی کند. فقط یک چیز لذت بخش برای تماشای با همسر یا یکی از عزیزان در بعد از ظهر یکشنبه.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Anna Symon، Sarah Perry

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟